пʼятницю, 30 травня 2014 р.

З усмішкою дорослим про дітей

За книгою Богдана Бастюка "Восьма по десятій"


Непереможна оса

 Коли маленького Ромчика вжалила оса, вона в його уяві стала…страшним і непереможним створінням, про що свідчить таке його запитання:

-         Діду, а орел переможе…осу?!

 ******

Запитаннячка

Ромчик:

-         діду, нашому песикові Бровкові одинадцять років, а мені шість. То я його повинен кликати на «ви»?
 
*******

Назустріч нам – гусак і гуска з численним виводком гусенят. Ромчик, ховаючись за мене від гусака:

-         Дивись, діду – багатодітна сімя… Правда?

*******

Побачивши у знайомих папугу, Ромчик цікавиться:

-         Діду, а хто папузі фарбує волосся?

*******

Довготривалий вихідний

 Шестирічний Ромчик, навчаючись у першому класі, розмірковує вголос:

-         Ще якихось два місяці школи, і ціле літо – вихідний…

 ******

Точний час

У віці три з половиною рочки Ромчик узяв мій годинник і почепив собі по светрику десь аж біля ліктя, щоб не сповзав…

- Ромчику, котра година?

-Восьма по десятій!..

*******

Але ж била…

Той же Віталик ніяк не хоче їсти молоду картоплю, бо мама її посипала дрібно порізаними петрушкою та кропом. Матуся сердиться:

-         Твій тато, коли ми одружилися, теж не хотів такого їсти, а тепер наминає, аж йому вуха скачуть!..

-         Вибравши мить, коли мама кудись відлучилася, Віталик звертається до бабусі:

-         Але ж била, певно, мама тата, що він тепер отаке їсть!..

******

Ін’єкція

Коли внук Петра Сороки прихворів від надмірного захоплення шоколадом, батьки йому пригрозили, що як і далі їстиме багато цукерків, то йому знову зроблять «укольчик».

За місяць чи два до Сорок на подвір’я зайшов ветеринар, щоб зробити їхньому песикові щеплення від чогось там…Помітивши в руках чужого дядька шприц, Орестик, який саме нагодився, злякано вигукнув:

-         Дядю, але я шоколадок уже не їм!..

 *******

Актуальна тема
 
-         Діду, мені потрібні три гривні.

-         Ромчику, але ти не уявляєш, як тяжко нам ті гривні дістаються. Кожного дня твоя мама, тато і я йдемо на роботу, аби…

-         Діду, ти виходиш із теми?..
 
*******
 
Треба мати міру

Аби якось пригасити шоколадоманію чотирирічної внучки, бабуся розповіла їй, що за надмірного вживання цієї смакоти людина, а тим паче дитина, може почорніти…

Через кілька днів, прогулюючись у центрі міста, обидві буквально наштовхуються на чорношкірого студента, яких у Тернополі не бракує. Вражене дівчатко чи не цілу хвилину ошелешено і злякано зирило услід студентові, а отямившись, мовило:

- Сам винен! Нехай би не жер так багато чиколяди!..

Немає коментарів:

Дописати коментар