Жартома і всерйоз

                                                       

   Зоряна Лісевич

Лист до Миколая 

Пише кіт до Миколая:-

"Не шалів і не горлав я, 

був сумирним, як ніколи. 

Тож мені Святий Миколо,

принеси з небес, будь ласка,

запашне кільце ковбаски, 

або рибку, або курку, 

або хоч із курки шкурку.

Хай і в мене свято буде.

І скажи, будь ласка, людям, 

щоб не кидали з балконів

 учорашіх макаронів.

Бо уже несила їсти 

задубіле зимне тісто."

За матеріалами журналу "Світ дитини",-2016.-№12.-С,7 

 


Валентина Малая :: Дуже зиму я люблю!

Дуже зиму я люблю!


Дуже зиму я люблю!
А також свою сім'ю!
на природі,на подвір'ї!
Ми проводимо дозвілля
не пуска дітей до хати!
На подвір'ї сніг лапатий, Білий пух неначе вата,
І на маму,і на тата!!!
Ой,як весело нам грати! Буду сніжки я кидати! Бабу зліпимо в дворі!
Є у мене і санчата!!
Як же весело мені!! Я дістану ковзани! Спробуй мене дожени!! Покатає мене тато!!
Ми проводимо дозвілля
Ми милуємось зимою, Білой казочкой такою! Скатертина на землі ПодобАється мені!
А ́також свою сім'ю!
на природі,на подвір'ї!
Дуже зиму я люблю!




Як швидко придумувати жарти
Кроки

Make Up a Joke Fast Step 1.jpg
Розширюйте кругозір. Використовуйте навколишні вас ситуації, щоб придумувати смішні історії та анекдоти. Непогано перебувати в курсі поточних подій. Знання того, що відбувається в світі, зробить вас більш дотепним і винахідливим.

Avoid Running Into Walls Step 2.jpgЧерпайте натхнення відбуваються навколо вас події.
 Ось ситуації, коли жарти виходять з навколишньої дійсності: - Припустимо, ви з друзями знаходитесь на фермі, і всі намагаються танцювати. Ви дивитеся навколо і бачите корів. Потім ви можете сказати: «Я збираюся танцювати з вами до тих пір, поки корови не прийдуть додому, але насправді я б вважав за краще танцювати з коровами, поки ви не повернетеся додому».



  • Другий приклад: скажімо, ви знаходитесь у бібліотеці, і ніхто не читає. Ви могли б сказати: «З того моменту, коли я взяв цю книгу і до того моменту, як поставив її на місце, я не міг зупинити свій сміх. Коли-небудь я її прочитаю».
  • Третій приклад: - Ви могли б прийти додому після того, як поїли, або після перегляду фільму і сказати: «У мене був чудовий вечір... але не сьогодні». І хоча це просто жарт, хто не будь з «натовпу», можливо, засміється.
  • Make Up a Joke Fast Step 3.jpg
    3. Знаходите час для практики та імпровізації. І хоча спочатку буде нелегко, в один прекрасний момент ви станете в цій справі кращим і будете самою смішною людиною.
  • Make Up a Joke Fast Step 4.jpg
    Цікавтеся жартами. Це серйозна річ. Зайдіть на «YouTube» і дивіться гумористичні ролики.
  • Спробуйте розповідати каламбури. Пам'ятайте, що гра слів - це їх основний принцип (тобто пробуйте вимовити тихо старенька, а може почутися - єнька).
  • Поради: Не використовуйте заїзджені жарти, ніби - дарованому коневі в зуби не заглядають. 
  • Попередження: У будь-якому випадку, будьте впевнені, що ваша жарт не стане образливим. Цим ви можете завдати кому не будь болю.
  • Що вам знадобиться

    • Гарна уява.  Почуття гумору.
    • Якщо у вас не відразу вийде, можете вкрасти маленькі шматочки чужої уяви або гумору і використовувати їх як свої власні.

    •  Як перестати хвилюватися про чужі думки

    Кроки




  • Not Care What People Think Step 1.jpg
    Перестаньте накручувати себе. Це може здатися грубим, але ви не найважливіша людина у світі, принаймні, не для всіх оточуючих. Велику частину часу вам здається, що вас засуджують, але це не так. Дуже важко оцінювати кожну людину, яку зустрічаєш, аналізувати його недоліки і недосконалості.
    • Перший спосіб перевірити себе - це зробити щось, що виходить за рамки вашої зони комфорту. Подивіться, як реагують люди. Швидше за все, лише "друзі" помітять зміни в вас або вашої діяльності і дадуть свої коментарі, незнайомці ж не звернуть уваги.
    • Навчіться розуміти, коли ви починаєте накручувати себе. Визнайте свою слабкість і почніть працювати над цим. Наприклад, коли ви починаєте переживати щодо чужої думки, зробіть комплімент який-небудь риси вашого характеру. Це допоможе вам підвищити свою самооцінку:
      • "Думати - це добре. Я звертаю увагу на всі дрібні деталі, які інші люди не помічають. Але я буду використовувати це якість, щоб бути позитивною людиною, а не негативним."
      • "Мені важливо в чомусь досягти успіху. Ніхто не може стати ідеальним, але я спробую докласти всі зусилля, щоб рухатися вперед. Якщо у мене не вийде, то це не значить, що я не спробував. Це все, що я можу зробити."
      • "У мене є принципи. Я намагаюся жити, спираючись на свої цінності. Не все в світі відбувається так, як я хочу, але це не означає, що я перестану намагатися. Я змирюся, якщо у мене не вийде."
  • Not Care What People Think Step 2.jpg
    Думайте в перспективі. Люди, які одержимі тим, що інші про них думають, у підсумку не бачать всієї картини життя, а зациклюються на дрібницях. Люди, яким все одно, що навколишні про них думають, можуть дивитися на все в повному обсязі. У вас є тільки одне життя, і ви хочете дозволити оточуючим зробити її менш цікавою? Звучить безглуздо, чи не так?
    • Дайте собі трохи часу. Крім того, що життя і так коротке, щоб хвилюватися про такі речі, так ще й людські почуття схильні до зміни. Наприклад, хтось ображає вас з-за того, що ви носите жовті черевики. Вам здається, що ви більше не повинні це робити. Але що буде, якщо смак людини зміниться, і він сам почне носити жовті черевики? Люди змінюють свою думку, тому, що вони думають зараз, може відрізнятися від того, що вони будуть думати в майбутньому.
    • Складіть список того, за що ви вдячні життя. Складання такого списку дійсно допомагає. Це робить речі більш відчутними, реальними. Коли ви побачите, що в житті багато чого вдалося - наприклад, хороша сім'я, освіта, здоров'я, ви почнете розуміти, що в житті чогось досягли. Будьте вдячні за те, що маєте в житті, а не роздратовані тим, чого не отримали.
    • Насолоджуйтеся дрібницями життя. Почніть бачити прекрасне в повсякденному житті, наприклад, як дитина грає з собакою. Знаходьте затишок у звичайних речах, таких як чашка гарячого чаю. Радійте якихось подій, наприклад, як ваш друг подолав труднощі.
  • Not Care What People Think Step 3.jpg
    Будьте впевнені в собі. Що якщо ми могли б скоротити кількість разів, коли ми порицаем себе за що? Це можливо. Весь фокус у тому, щоб бути впевненішим в собі і в своїх вчинках.
    • Невже ви ніколи не бачили людини, який носить щось незвичайне, але при цьому виглядає впевнено, і ніхто його не критикує? Якщо ви носите жовті черевики, але відчуваєте себе в них некомфортно, люди помітять вашу невпевненість, і їм буде простіше засуджувати вас, щоб відчути себе краще. Не судіть себе вперед інших, їм буде важче бути першими осудливими.
    • Ось кілька невеликих, але діючих підказок для впевненості в собі, які ви можете використовувати:
      • Посміхайтеся. Сама наявність усмішки підвищить вашу самооцінку, кажуть вчені.[1] Якщо ви часто посміхаєтеся, ви даєте іншим зрозуміти, що ви доброзичливі. Їм буде простіше посміхнутися у відповідь, бути щасливими або навіть пробачити вас.
      • Візуалізуйте успіх. Не думайте: «Що якщо я провалюся?», якщо ця думка сидить у вашій голові. Краще запитайте себе: «Як мені добитися успіху?»
      • Розділіть мета на частини. Не налаштовуйте себе на невдачу. Налаштуйтеся на успіх. Якщо вашою метою є впевненість серед хлопців (або дівчат), розбийте мета: зоровий контакт, бесіда, флірт і т. д. Винагороджуйте себе за мірою успіху в проміжних цілях.
  • Not Care What People Think Step 4.jpg
    Вчіться контролювати свої емоції. Коли ви почнете виходити за рамки своїх лімітів і станете більш впевненим людиною, ви, без сумніву, будете відчувати змішані почуття. Від стресу, неспокою і страху до полегшення і щастя, це може бути схожим на американські гірки розуму. От коли ви повинні почати контролювати свої емоції. Нескладна практика від Екхарта Толле вчить:
    • Розумійте свої емоції, такі як страх або занепокоєння
    • Спостерігайте за ними в своєму розумі
    • Якщо ви спостерігаєте за ними, вони не можуть вас контролювати
    • Дивіться, як емоції зникають
    • Як тільки ви визнаєте свої емоції, ви відокремлюєте себе від них, таким чином, вони не можуть існувати більше
  • Not Care What People Think Step 5.jpg
    Прийміть себе таким, який ви є. Зрозуміло, що прийняття себе - це не сама проста річ. Кожна людина наповнений сумнівами, але головне те, як ви керуєте ними. На щастя, ви можете допомогти собі.
    • По-перше, подумайте про ті якості, які вам не подобаються, і запишіть їх на папері. Тепер уважно вивчіть їх і подумайте, що ви могли б виправити.
      • Наприклад, якщо ви занадто худий і не любите себе за це, подумайте, як набрати вагу і підкачатися. Якщо ви не хочете працювати над тим, що можна змінити, у вас немає права на це скаржитися.
      • Однак якщо ви хочете стати вище - це не так просто змінити. Подумайте про те, як живеться людям, які нижче вас зростанням. Наприклад, якщо у вас 170 см, то уявіть людей, які зростанням 155 див. Можливо, ваш зріст не є ідеальним для вас, але є люди, яким набагато гірше, а серед них є ті, хто ще нижче інших.
    • З часом подивіться, як змінюються ваші цінності. Зрозумійте, як неважливі ті речі, про які ви зараз переживаєте, життя стане простіше, ваше постійне хвилювання зменшиться, а впевненість в собі зросте.

  • Поради

    • Зрозумійте, що тільки ви господар свого життя і тільки ви відповідаєте за свої почуття. Ви не можете контролювати інших людей, але ви можете змінити свою реакцію і ставлення до них. Будьте собою! Ви не зможете насолоджуватися життям, якщо будете постійно переживати про те, що думають інші люди. Це не робить вас особистістю. Правда до душі не всім, так навіщо напружуватися? Нехай вони зляться з-за дрібниць, якщо хочуть стати жертвами дурості і обмеженості. Просто отримуйте задоволення!
    • Кожен день дивіться в дзеркало і посміхайтеся. Говорите собі компліменти. Продовжуйте говорити приємні слова, поки усмішка не стане щирою, і ви не повірите в це.
    • Не принижуйте себе за те, що ви робите. Вам здається, що ваші дії дурні, але це не так. Все, що ви робите, того варто, ви дивні. Вірте чи ні, але ЗАВЖДИ є друг, який цінує вас і вважає вас чудовим людиною, а ваші дії правильними.
    • Світ не обертається навколо вас. Думки майже всіх, кого ви зустрічаєте в житті, зайняті чимось іншим, крім критики на вашу адресу.
    • Те, що інші думають про вас, - це тільки їхня думка. Вам не обов'язково з ними погоджуватися. Якщо люди обговорюють вас, це говорить про них більше, ніж про вас.
    • Пам'ятайте цитату: «Ніхто не може змусити вас почувати себе неповноцінним без вашої згоди». - Елеонора Рузвельт.
    • У вас є тільки одне життя. Не дозволяйте іншим принижувати вас. Їх слова не мають значення, як і вони самі.
    • Пам'ятайте, що найчастіше людям все одно, що ви носите або що ви робите.
    Проживіть своє життя так, як самі хочете. 
    Запитайте себе, що вам некомфортно робити
      • Чи варто це робити в першу чергу? Ваш дискомфорт може виявитися інстинктом самозбереження, який підказує, що вам може загрожувати небезпека, і не варто це робити. Наприклад, людина з поганими соціальними навичками просить про побачення, потім робить помилки, які змушують вас відчувати себе некомфортно (наприклад, постійно відпускає жарти сексуального характеру). Потім ця людина хоче спробувати знову і знову, ніби вчиться їздити на велосипеді. Але ви не велосипед, не треба зображати впевненість, щоб допомогти іншій людині попрактикуватися на собі. Якщо ви залишите цієї людини, у нього є шанс зрозуміти, що він відштовхує інших людей.
      • Якщо ви відчуваєте страх або дискомфорт з-за чого-небудь, що, можливо, варто зробити, то це більше схоже на страх сцени, ніж страх перед невдалим побаченням. Подумайте, чи може хтось ще зробити цю роботу, або це тільки вам під силу? Якщо ви будете випромінювати впевненість, ніхто не побачить вашого дискомфорту, і з часом ви звикнете.
    • Деякі кажуть, що почуття інших людей по відношенню до нас - це проекція наших власних почуттів до себе. Це часто виявляється правдою, адже люди з високою думкою про себе, часто завойовують довіру інших людей, а невпевнені в собі люди мають низький рівень довіри. Це не означає, що люди, яких не цінують, заслуговують на це. Але часто їх соціальний успіх залежить від самооцінки, якщо вони знаходяться в умовах, де їх не сильно засуджують інші.
    • Не дозволяйте людям ставитися до себе, як до чогось само собою зрозумілого, незалежно від того, хто вони. Навіть якщо вам здається, що вони про вас піклуються, їм буде однаково, якщо ви впадете замертво. Справжній друг піде з вами у вогонь і в воду.

    Попередження

    • Ніколи не думайте, що ви недостатньо гарні. Ви - це ви, і завжди собою залишитеся. У вас один шанс в житті, і цей шанс досить короткий. Ви повинні намагатися прожити своє життя на повну котушку. Вас не повинні турбувати чужі осудливі думки.
    • Не бійтеся бути собою. Не варто міняти себе тільки тому, що хтось цього хоче, або тому, що вас засуджують. Ви можете бути тільки собою і ніким іншим.
    • Не дозволяйте негативним людям витрачати енергію. Притягивайте позитивних людей!
    • Ніколи не розмовляйте і не ведіть себе покірно - покажіть іншим, що ви вільна людина, з почуттям гордості, і ви будете робити те, що ви хочете, незалежно від їх думки.
    • Не чекайте покірності від інших - вони також можуть показати вам, що вільні духом і можуть робити все, що захочуть, незважаючи на вашу думку.
    • Не чекайте від інших людей змін тільки тому, що вам так хочеться. Або тому, що вам щось не подобається. Вони можуть бути тільки самими собою і ніким іншим.

    Джерела і посилання







  •  http://www.time.com/time/health/article/0,8599,1871687,00.html
  • Як перестати відчувати себе невдахою

    Кроки







  • Stop Feeling Like a Failure Step 1.jpg
    Запитайте себе: "Чому я відчуваю себе невдахою?" Може бути, оточуючі кажуть, що ви не вмієте співати, або що ви - коротун. У таких випадках, вам не треба звертати уваги на їхні слова, тому що ніхто не досконалий. Озирніться навколо і ви побачите людей з вадами; вони є у кожного. Багато вміють добре приховувати свої недоліки або справлятися з ними, але всі вони недосконалі, як і ви.
  • Stop Feeling Like a Failure Step 2.jpg
    Зверніть увагу на своє оточення. Чи знаєте ви, що ті, хто оточує вас тривалий час, безпосередньо впливають на вас? Так що, якщо ви проводите свій час у колі ледачих людей з малими життєвими потребами, ви будете почувати себе інертною особистістю, або, як зазначено в заголовку цієї статті, - невдахою. Постарайтеся оточити себе щасливими людьми і доброзичливими, та мають високу самооцінку.
  • Stop Feeling Like a Failure Step 3.jpg
    Мисліть позитивно. Ваші думки надають пряме вплив на ваші почуття. Якщо ви думаєте, що це жарт, запитаєте психолога. Замість того, щоб зосереджуватися на тому, чого ви не змогли досягти, схопіть ручку і папір і запишіть свої позитивні якості (може бути, у вас гарне почуття гумору, або ви людина з добрим серцем? Все, що завгодно). Напишіть їх і пишаєтеся собою. Обов'язково знайдеться хтось, хто позаздрить вашим здібностям спілкуватися або викликати у людей посмішку.
  • Stop Feeling Like a Failure Step 4.jpg
    Аналізуйте своє харчування. Щоб відчувати себе комфортно, необхідно гарне харчування. Так що йдіть у магазин, накупите фруктів, овочів та інших корисних продуктів і починайте отримувати вигоду.
  • Stop Feeling Like a Failure Step 5.jpg
    Спите. Вам необхідний сон. Якщо ви не виспалися, будете відчувати себе невдахою, тому що при спробі виконати завдання, ви будете дуже сонним, щоб завершити її, і в кінцевому підсумку відчуєте себе невдахою.
  • Робіть те, що ви цілком любите займатися, спробуйте залишити світ 'НЕВДАЧ'. Спілкуйтеся з друзями, дивіться кіно, малюйте, танцюйте, слухайте музику. Робіть те, що робить вас щасливим.
  • Поради: Пам'ятайте, щоб не відчувати себе невдахою, необхідний повноцінний сон, хороше харчування і позитивний образ мислення. Постійно повторюйте собі, що ви не невдаха. Роблячи це, ви ніколи не будете відчувати себе їм. Замість того, щоб міркувати про свої промахи, піднімайтеся і працюйте над річчю(ами), які зроблять вас краще. Немає нічого неможливого. 
    Спробуйте повторювати твердження позитивної самооцінки. Наприклад, «Я впевнена у собі, успішна жінка/чоловік/дитина».
    Попередження: Якщо ваші почуття починають впливати на ваше життя, пошукайте відповідну психологічну допомогу.

    Як відновити зруйновану дружбу

    Кроки







  • Fix a Broken Friendship Step 1 Version 2.jpg
    Обміркуйте ситуацію. Чому ви сваритеся? Це важливий перший крок, - ваші вибачення будуть здаватися безглуздими, якщо ви не зможете пояснити, за що просіть прощення. Більш того, це може навіть посилити конфлікт.
  • Fix a Broken Friendship Step 2 Version 2.jpg
    2 Поговоріть з ним (з нею). Скажіть людині про те, що ви відчуваєте у зв'язку з тим, що відбувається. Скажіть, що ви знову хочете стати друзями, і чому ви сумуєте за ним. Якщо потрібно, висловіть емоції сльозами або обіймами. Навіть за найгірших обставин відвертої бесіди один на один може бути достатньо для того, щоб відновити зв'язок між вами.
  • Fix a Broken Friendship Step 3 Version 2.jpg
    Проявіть ініціативу. Будьте відкритими і демонструйте бажання відновити дружбу. Друзі не повинні грати з почуттями один одного. Якщо ви щиро любите цю людину і хочете, щоб він залишився вашим другом, висловлюйте свої почуття відкрито. 
  • Скажіть, що вам шкода. Ви повинні щиро так відчувати; людина зможе зрозуміти, чи насправді ви шкодуєте. Вибачення будуть найкращими словами для того, щоб пояснити, що ви відчуваєте. Залиште голосове повідомлення на автовідповідачі, якщо людина не відповідає на ваші дзвінки.
    • Fix a Broken Friendship Step 3Bullet1 Version 2.jpg
    • Навіть якщо у конфлікті, що стався ви відчуваєте себе жертвою, дуже важливо вибачитися. Швидше за все, що ваш друг відчуває себе винуватим; чуючи ваші вибачення, він зрозуміє, що це не зачепить його гордість, і якщо він вибачиться перед вами.
  • Fix a Broken Friendship Step 4 Version 2.jpg
    Під час розмови з одним будьте спокійними і відкритими. Почавши захищатися, ви підштовхнете свого друга до аналогічного поведінки і помиритися при цьому вам буде важче.
  • Fix a Broken Friendship Step 5 Version 2.jpg
    Ініціюйте відкритий діалог. Якщо це можливо, і одне не заперечує, сядьте і за чашкою кави обговоріть ситуацію. Після сварки почекайте хоча б три дні, - до цього моменту людина, швидше за все, буде ще засмучений або злий. Насправді, це залежить від того, наскільки напруженим б конфлікт. Коли ваш друг каже, - слухайте. Говорите щиро. Другові буде зрозуміло, якщо ви нечесні з ним.
    • Говоріть тихо, від чистого серця. Дозвольте йому відчути вашу біль і самотність, з яким ви зіштовхнулися після того, як ваша дружба розпалася.
      Fix a Broken Friendship Step 5Bullet1 Version 2.jpg
    • Поясніть одному, як сильно ви цінуєте вашу дружбу і сумуєте за нею; скажіть, що хочете поговорити з ним особисто.
      Fix a Broken Friendship Step 5Bullet2 Version 2.jpg
    • Пожартуйте. Друзі люблять жарти, жарти - це весело. Життя має бути веселою. Життя неповна, якщо поруч немає вашого кращого друга. Коли напруга спаде, а деталі підуть на другий план, спробуйте створити відчуття легкості і невимушеності. Але будьте обережні, не жартуйте про що сталася між вами сварці, - ніколи. Це може виглядати вороже, і так, ніби ви не сприймаєте всерйоз цієї людини.
      Fix a Broken Friendship Step 5Bullet3 Version 2.jpg
  • Fix a Broken Friendship Step 6 Version 2.jpg
    Поставте себе на місце вашого друга. Спробуйте сісти і подивитися на ситуацію з іншого боку, побачити, що крім вашої думки на конфлікт може бути і інше. Зрозуміти іншої людини - це непросто. Подумайте про недавні події, що сталися в житті вашого друга. Спробуйте побачити причину, по якій ваші відносини досягли такого градуса напруження. Частиною процесу розуміння іншої людини (в даному випадку, вашого друга) може бути бесіда з вашими спільними друзями або членами сім'ї цієї людини. Але будьте обережні: розмова із загальними друзями може бути небезпечним. Вони можуть маніпулювати ситуацією в своїх інтересах, перекручувати ваші слова зручним для себе чином і передавати їх друга, з яким ви посварилися.
  • Fix a Broken Friendship Step 7 Version 2.jpg
    Винесіть урок з події. Ніколи не шкодуйте про це, тому що в житті ви ростете і стаєте сильнішими завдяки зробленим помилок і проблем, з якими ви впоралися.
  • Fix a Broken Friendship Step 8 Version 2.jpg
    Покажіть йому/їй, що ви жалкуєте. Робіть це крім бесіди, яку ви з другом проведете. Простить він вас чи ні, ви повинні демонструвати своєю поведінкою, що не хочете його ображати і щиро бажаєте про те, що зробили. Відкладіть свої потреби в користь потреб одного, до тих пір, поки не відчуєте, що ситуація виправлена.
  • Fix a Broken Friendship Step 9 Version 2.jpg
    Поступово відновлюйте дружбу. Починайте говорити з другом поступово все частіше і частіше; не намагайтеся подружитися за один день.

  • Поради

    • Перш ніж обговорювати те, що сталося, краще почекати пару днів, поки розлючений один потихеньку не охолоне. Це дасть вам обом шанс обдумати подію і знайти найбільш підходящий спосіб все виправити.
    • Якщо людина продовжує ображати вас або демонструє неповагу, просто підіть. Завжди пам'ятайте про те, що якщо ви не знаходите відповіді бажання помиритися, така людина вам не потрібен. Навколо вас завжди знайдеться інша людина, що потребує доброго друга. І ще одне: не потрібно повторювати вибачення знову і знову. Всьому є межа.
    • Залишайтеся як можна більш спокійними і не кричіть на людину.
    • Дайте одному зрозуміти, що ви відчуваєте у зв'язку з подією. Не ставайте в позу, інакше справа може скінчитися тим, що один піде і не захоче виправляти ситуацію.
    • Постарайтеся бути чесними з собою і в спілкуванні з одним.
    • Коли будете демонструвати своє бажання помиритися, не перестарайтеся. Не потрібно телефонувати одному кожен день і плакати про те, як сильно ви хочете все виправити. Ви будете виглядати залежними від відносин, до того ж, це підкине "дров у вогонь", змушуючи вашого друга злитися і далі.
    • Вмійте добре слухати. Дочекайтеся, поки ваш друг повністю висловиться, і тільки після цього дайте відповідь і розкажіть про свої міркування на цей рахунок.
    • Розмова віч-на-віч з вашим другом з більшою ймовірністю приверне його увагу.
    • Вчинки голосніше слів. Недостатньо просто сказати, що вам шкода. Показуйте своїми діями, що шкодуєте про свій вчинок і хочете повернути дружбу.
    • Не потрібно плакати лише для того, щоб людині стало шкода вас, або щоб він відчув провину. Якщо ви можете стриматися, не плачте, - підроблені сльози майже завжди можна відрізнити від щирих!

    Попередження

    • Переконайтеся, що не "взорветесь", якщо ваш друг скаже щось провокуюче, що може роздратувати вас. Якщо ви почнете кричати на нього, то можете назавжди втратити шанс помиритися з ним.
    • Не ходіть за іншому, якщо він не прийняв ваших вибачень. Якщо йому все одно, значить, він недостатньо хороший для того, щоб бути вашим другом. Розслабтеся і пошукайте нових друзів.
    • Не залишайте безлічі голосових повідомлень на його автовідповідачі. Залиште 2-3, але ніяк не сотні. Це змусить одного думати, що ви занадто нав'язливі, і він не захоче спілкуватися з вами.
    • Якщо друг не захотів миритися, не варто думати, що він ніколи не захоче. Дайте людині небагато часу!
    • Переконайтеся в тому, що більше не сердиться на цю людину.
    • Не намагайтеся впливати на нього, змушуючи думати, що він не потрібен.

    Як перестати сприймати жарти всерйоз

    Кроки






  • Stop Taking Jokes Seriously Step 1 Version 2.jpg

  • У чому причина того, що більшість жартів вам здаються несмішними або чому ви сприймаєте їх надто серйозно. 
  • У деяких випадках, жарти дійсно можуть бути несмішними і навіть образливими. Однак, якщо не сприймати жарти як загрози, і ви насправді не можете ні до однієї жарті поставитися з легкістю, а уявляєте її як особисте напад, спрямований на вас або на щось пов'язане з вами, тоді ви можете гостро відреагувати. Причини надмірної реакції і припущень що "всі жарти ображають кого-небудь залежать від вашого особистого досвіду. Деякими з причин можуть бути наступні:
    • Можливо, у вас зараз важкі часи і тому почуття гумору приглушилось. Все, що говориться в жарт, зачіпає вас за живе, і замість того, щоб сприйняти жарт як спробу підбадьорити вас або розсмішити, ви думаєте, що людина просто несерйозно ставитися до вашої проблеми.
    • Ви швидше дратівливі, ніж чуйні, в основному, це наслідок хворобливого особистого досвіду, випробуваних принижень або причіпок. Бути запальним значить діяти, не подумавши про викликаних почуття - в цьому випадку, ми говоримо про ставлення до жарту. Багато людей відчувають роздратування, коли вони емоційно налякані або ображені. Коли ж мова йде про жарти, які раніше використовували, щоб образити вас, ви перекладаєте свій досвід принижень на людину, яка жартує, оскільки ваша підсвідомість сприймає гумор як форму нападу.
    • Ви довго намагаєтеся розібратися - жартує чоловік чи ні. Цьому може бути безліч причин, наприклад, двозначність жарти, ставлення того, хто розповідає жарт, то, як ви сприймаєте світ, ваше виховання і т. д. Неважливо, яка причина, але не дуже приємно, коли не розумієш серйозність ситуації або ставлення людей до себе.
    • Можливо, ви занадто серйозно ставитеся до себе або ви схильні всерйоз сприймати жарти інших людей. Якщо ви песимістично або вороже налаштовані, жарти можуть здатися загрозливими. Ви зверхньо ставитесь до людей, які жартують навколо вас, і хочете довести, що ви не опуститесь до їхнього рівня. Будьте обережні, якщо остання причина мотивує вас, оскільки це може перерости в зарозумілість чи відчуження.
  • Stop Taking Jokes Seriously Step 2 Version 2.jpg
    Перш ніж стверджувати, що у вас немає почуття гумору, потрібно переконатися, що це не реакція на жарти певної людини або групи людей.
  • Неприйнятним вважається гумор, який порушує кордони етикету або почуття гідності. Це може статися, якщо жарти стосуються певної групи людей чи спільнот, а також, якщо людина розповідає принижують чи ображають жарти. Ви можете бути слабо інформовані про предмет жарти, чим більше ви заглиблюєтеся в неї, тим вразливіший і більш придушене ви себе відчуваєте. В житті, сумний гумор не є гумором взагалі - його мета є образити жертву. Якщо над вами образливо пожартували, це може зробити вас надмірно чутливим до гумору в будь-якому його вигляді.
  • Stop Taking Jokes Seriously Step 3 Version 2.jpg
    3. Визначте мотивацію людини, який розповідає жарт. 
  • Ваша реакція залежить від того, що чоловік хотів донести в цьому жарті. Є багато причин, чому люди жартують і багато з них мають конкретні цілі. Люди жартують, щоб викликати сміх, розрядити обстановку, для гарного настрою, щоб посміятися з дурної ситуації або нерозумних соціальних норм і т. д. І як було раніше помічено, деякі жартують, щоб образити людину або групу людей з метою контролювати кого-то за допомогою принижень, щоб висміяти чиїсь досягнення тощо; останньою причиною використання жартів є маніпуляція і контроль, які заздалегідь вкладена мета образити людину. Але багато використовують жарти з благими намірами - використання для негативних цілей обмежується деякими людьми у відношенні до певного дисбалансу сил. Які почуття відчуваєте ви, як почули жарт:
    • Чи відчуваєте ви якусь незручність по відношенню до людини, рассказывающему жарт? Наприклад, ви відчуваєте, що він або вона примушує вас до чогось або намагається контролювати? Це людина завжди жартує над вами і намагається видати це за нешкідливу жарт?
    • Можливо, людина намагається вставляти жарти в розмову, тому що відчуває себе некомфортно або переживає? Людина може робити це без навмисної мети образити кого-небудь?
    • Смішна жарт? Чи може дана жарт вважатися смішний, смішний і дійсно цікавою, не будучи образливою?
  • Stop Taking Jokes Seriously Step 4 Version 2.jpg
    Уважно слухайте.  Після того, як вам розповіли жарт, постарайтеся не сприймати її як образу на свій рахунок. Обміркуйте більш широкий контекст жарти, її справжній зміст і спосіб подачі, перш ніж додати свою інтерпретацію. Є жарт частиною усієї розмови або відноситься до певної ситуації? Пам'ятайте, що більшість людей жартують з благими намірами, так що припиніть припускати найгірше в будь-якій ситуації.
  • Stop Taking Jokes Seriously Step 5 Version 2.jpg
    Побудуйте лінію спілкування між вами та вашим співрозмовником. 
  • Якщо чоловік пожартував, а ви не можете зрозуміти, чи було метою його жарти образити вас, тоді спробуйте показати свої почуття. Скажіть співрозмовнику, що його жарт вас образила і поясніть чому. Висловіть свою думку і дайте можливість людині пояснити, що він мав на увазі у своїй жарті. Після пояснень часто виявляється, що чоловік не хотів вас образити і сам переживає з цього приводу. Ось деякі поради, як потрібно вести відверту розмову з приводу жарти:
    • Постарайтеся всі такі жарти цієї ж людини сприймати правильно, не припускаючи відразу ж гіршого.
    • Якщо ви довіряєте людині, що він вам подобається, і ви знаходите з ними спільну мову, тоді прийміть до уваги, що він би не став навмисно вас ображати з допомогою жартів.
    • Якщо вас зачіпає за живе якась певна тема, над якою пожартував ваш співрозмовник, скажіть йому про це прямо. Попросіть у майбутньому більше не жартувати над цією темою у вашій присутності, так як це викликає хворобливі відчуття.
    • Будьте готові до поступок. Незважаючи на свої почуття, постарайтеся не користуватися ними з метою позбавити людину слова. Потрібно брати до уваги і його почуття теж, і не намагайтеся знайти образи там, де їх немає. Чітко опишіть свої межі, але в той же час, ставтеся з повагою до чужих пояснень.
  • Stop Taking Jokes Seriously Step 6 Version 2.jpg
    Будьте чуйним, а не дратівливим. 
  • Якщо у вас по життю уявлення, що жарт - це форма нападу метою якого є критика і несхвалення у вашу адресу, тоді саме час змінити ваші погляди. Продовжуючи бурхливо реагувати на жарти, ви не тільки втрачаєте можливість від душі посміятися, але і побудуєте свою самооцінку на схвалення інших людей. Якщо ви сприймаєте жарти, як нестачу вашого схвалення, то стаєте вразливим і ворожим. Ваша емоційна стабільність залежить від вас самих, ви повинні будувати свою самооцінку на вірі в себе, а не на чужих одобрениях. Будучи чуйною, а не дратівливим, неважливо стосується вас жарт чи ні, ви не будете сприймати на свій рахунок, і збережіть власну самооцінку. Не дайте сумнівам оволодіти вами, чуйність дозволить вам подивитися на жарт, і ви станете ставитися до жартів з розумінням. Для того щоб стати чуйною зробіть наступне:
    • Визнайте, що більшість жартів доброзичливі. Навіть якщо вони і не доброзичливі, і націлені особисто на вас, вони ніяк не знижують вашу самооцінку. Тільки ви можете дозволити цьому статися.
    • Визнайте свою захищеність. Дозволити жарті зачепити вас, значить посилити її вплив і дозволити ситуації розвертатися не так, як спочатку було задумано. Якщо ви відчуваєте, що людина утримується від схвалення, розповідаючи жарти про вас, і ви хочете довести своїм самовдоволеним або ображеним виглядом, це означає що ви дозволили відносно цієї людини переважати вами. Навіть якщо жарт була образлива, не робіть з неї драми і не влаштовуйте скандал. Замість цього, захистіть себе нейтральною реакцією.
    • Реагуйте стримано і коротко. Проста констатація факту буде кращим виходом, наприклад, "Це було не дуже ввічливо!" або "Це особисто ваша думка!" А іноді краще взагалі промовчати або змінити тему розмови.
  • Stop Taking Jokes Seriously Step 7 Version 2.jpg
    Продовжуйте працювати над самооцінкою. 
  • Згадайте всі свої плюси. Ви ж знаєте, що ви не дурний/чудний/божевільний або ще щось, над чим можна пожартувати. Ви знаєте, що ваш друг не був би поруч з вами, якщо б ви цього не стояли. Прийміть себе таким, як ви є. Це найголовніше, бо якщо ви будете впевнені в собі, жарту... залишаться всього лише жартами.
  • Stop Taking Jokes Seriously Step 8 Version 2.jpg
    Більше смійтеся. 
  • Дайте собі можливість посміятися досхочу, а не триматися якихось рамок пристойності". Жарти для того і є, щоб над ними сміятися. Якщо жарт невинна, смішна і правильно піднесена, дозвольте собі трошки посміятися. Після декількох смішних жартів, цілком можливо, що ви побачите що-небудь смішне в обох видах жартів, і ще багато чого. І навіть якщо людина не був так нешкідливий, яким хотів здатися, сміх під час того, як буде розповідатися жарт, може зменшити негатив і образу, і змусить людину припинити свої спроби недоброго гумору.

  • Поради

    • Перфекціоністи завжди надто серйозно ставляться до жартів, переживаючи, що найменша тінь на їх зусиллях призведе до недосконалості. В такому випадку, щоб зменшити напругу після жарти, потрібно навчитися приймати критику і ставитися до всього не як до ідеального.
    • Не приховуйте, що жарт зачепила ваші почуття. Чим довше ви будете мовчати, тим сильніше ваш друг буде переконуватися в тому, що ви знаходите цю жарт смішний.
    • Якщо у вашій родині або у відносинах жарти невід'ємна частина, і ви користуєтеся ними, щоб уникнути більш серйозних розмов, з часом вам може стати важко розрізняти кажуть люди навколо вас серйозно чи просто жартують. Це досить точно точна і складна частина психології і краще всього в цьому випадку проконсультуватися з фахівцем.
    • Брак знань чи глибокого розуміння може призвести до серйозного сприйняття жартів. Переконайтеся, що ви знаєте всі факти, перш ніж припустити найгірше про жарт.

    Попередження

    • Сприйняття жартів всерйоз може бути формою маніпуляції або зверхності, якщо ви хочете зіграти мученика" або "прикинутися ображеним", щоб змусити іншу людину зробити що-то по-вашому. Намагайтеся уникати такої поведінки - це псує атмосферу і пригнічує все нове, смішне і креативне. Це також змусить інших замовкнути, якщо ви хочете, щоб ваша точка зору залишилася головною, а це може бути неприємним для інших.
    • Гендерні, расові, жарти про сексуальної орієнтації, інвалідності і релігії найчастіше образливі. Не дозволяйте некоректного ставлення до себе. Іноді наслідком такого жарту може стати дисциплінарне покарання в установленому порядку. Не дозволяйте гнівною мови або образливим словами зіпсувати ваше життя.
    • Пам'ятайте завжди, що треба ставитися до людей так, як хочете щоб вони ставилися до вас. Ніколи не було розумним висловлювати образливі коментарі на адресу своїх друзів або інших людей, навіть якщо вони почали грубити перші. Не опускайтеся до їх рівня!
    • Іноді, мета жарти може полягати, щоб зачепити вас за живе, і якщо ви будете гостро реагувати, оповідач буде продовжувати. Просто ігноруйте оповідача або скажіть, що від жартів вам стає не по собі, і тоді людина припинить жартувати.




    Гість  
    Прийшла Галя з клубу пізно, Десь уже над раньом,
    А вже кілька днів по тому, Щось сі робит з Гальом. Щось її стає погано, Щось Галя вертає, На солене і квашене, Її потягає.
    Мама тоє всьо уздріла — З ким була до раня?
    — То приїхав до сусіда, Із Херсона Ваня.
    — То нічого, що з Херсона, Вичислим його!
    І привезем на весілля, У наше село!
    Як учула тоє Галя — Верещит до краю…
    — Як сі маю відавати, Як його не знаю?               

    Віктор  Фінковський.


              Посміхніться - Анекдоти


    - Ей, ботан. Як у бібліотеку пройти?

    - С:WINDОWSsуstеmSYSТЕМ.dll
    ***
    - Як Визначити, чи велика у вас бібліотека? 
    Якщо половини книг ви не читали, значить, велика.
    ***

    - А прикинь, не було б Інтернету! .. Як би складно вчитися б було ...

    - Угу, в бібліотеках б сиділи ...

    - Це точно. Там же вай-фай завжди працює.
    ***
    Щоб хоч якось привчити дітей до читання, в читальному залі шкільної бібліотеки поставили кальян.
    ***
    Якби Дейл Карнегі писав у наш час, книга у нього називалася б "Як додати у друзі" або ще краще "Як додати у друзі і впливати на рейтинг"
    ***

    - А яке Ваше улюблене друковане видання?

    - Гроші.
    ***
    Книги як борги. Їх треба повертати вчасно.

    ***
    Читач скаржиться на абонементі:

    - Я у вас узяв книгу "Як заробити мільйон", а тут половина сторінок видерта!

    Бібліотекар:

    - Ну і що! Півмільйона теж непогано.
    ***

    - Добрий день, ми з бібліотеки. Ваша дружина не повернула нам книгу!

    - Яку книгу?

    - Навчальний довідник "Як одружитися з багатим йолопом"
    ***
    Мені здається, що телевізор дуже сприяє освіті. Кожного разу, коли хтось включає його, я йду в іншу кімнату і читаю книгу.
    ***
    Вплив Інтернету: 
    - Читаю вчора книгу. Дуже сподобався один момент. Зловила себе на тому, що шукаю, де б залишити коментар...
    ***

    Читальний  зал.  До бібліотекаря підходить старшокласник: 

    - У Вас художня література є?

    Бібліотекар: - Є.
    - А класика є?
    Бібліотекар: - Є.
    - А перерахуєте, будь ласка, все, що у Вас є з класики, а то я забула, що мені задали прочитати!
    ***
    ОГОЛОШЕННЯ!!!
     Шукаю вихід з Інтернету!
    ***
    Реальний факт із життя: 7 грудня 1968 року – у США встановлений рекорд тривалості здачі книги в бібліотеку – Р. Додд повернув книгу, узяту його дідом у 1823 р.
    ***

    В бібліотеці:

    - В цій книзі я знайшов 10 доларів. Чи немає у вас інших творів цього автора?
    ***


    Про відносність сприйняття

    З "Книги даремних фактів", виданої в Німеччині:

    • Неможливо дістати язиком власний лікоть.
    • Людина не в змозі зламати собі ребро, притискаючи коліна до грудей.
    • Свиня не в змозі дивитися в небо.
    • Тарган без голови живе 6 годин.
    • Крякання качки не має луни.
    • 11% всіх ксероксів, що зламалися, виходять з ладу тому, що люди сідають на них для копіювання частин тіла.
    • В середньому за життя чоловік випадково з'їдає 70 комах.
    • Відбитки язика так само індивідуальні, як і відбитки пальців.
    • 75% відсотків тих, що прочитали ці факти намагаються дістати язиком власний лікоть.
     Постійний читач відділу цінної книги
                                    
    Що таке книга?
        Книга - це старовинний носій даних на целюлозній основі, на якому інформація закодована у формі графічних символів уніфікованої системи фіксованого формату з відрядковою графікою.
         Перевага книги, полягає в тому, що для неї не потрібне підключення до мереж зв'язку та акумулятор. Крім того, в порівнянні з ноутбуком у неї смішна ціна.

    Фото колаж







    Після уроків
    — То кого ж сьогодні викликали?
    — Тебе, матусю.
    — Мамо, мене вже більше не звуть найгіршим учнем.
    — Молодець, синку, ти став краще вчитись?
    — Ні. До нас прийшов новий хлопчик, який вчиться ще гірше.

    Хитрий Івась
    — Івасю, ти вже такий великий, а примушуєш малого Петрика нести і твого портфеля.
    — Хай вчиться допомагати старшим.


    На уроц
    іВчитель розказує учням: — Місяць дуже великий. На ньому могли б розміститися мільйони людей.
    Малий Петрик зітхнув.
    — Чого це ти зітхаєш? — здивувався вчитель.
    — А що робитимуть ті бідні люди, коли місяць стане серпиком?

    "Спортсмен"
    На уроці фізкультури вчителька запитала учня:
    — Який вид спорту тобі найбільше подобається?
    — Купання, — відповів учень.

    Не вгадала
    — Васю, — говорила Орися, — чому ти такий замурзаний?.. Я навіть можу вгадати, що ти сьогодні їв на сніданок.
    — Угадай.
    — Яєчню, от що.
    — А от і не вгадала. То я ще вчора яєчнею снідав.


    Вчителька:
    — Який це час: я вмиваюсь, ти вмиваєшся, він вмивається?
    Учень:
    — Неділя.
    — Піду погуляю! Я вже прочитав усю книжку.
    — Так швидко?
    — Та в ній майже всі сторінки вирвано!


    — Оксано Дмитрівно, ви хотіли бачити моїх батьків? Я їх приніс, — сказав другокласник і поклав на стіл вчительці фотографії своїх батьків.

    Усмішки-смішинки

    — Тьотю, у вас є таке мило, щоб з нього була біла піна?
    — Щось не розумію тебе...
    — Я купляв і зелене, і жовте, і рожеве мило, а піна завжди була... чорна.

    — Петю, що ти можеш сказати про населення Бразілії?
    — Там живуть Пеле, Гаррінча... і взагалі вся футбольна команда...


    — Що ж це в тебе знову двійка з англійської?
    — Вчителька сказала, що ми з нею розмовляємо різними мовами.


    — Ти чому запізнився в школу?
    — Я хотів порибалити, а батько не взяв мене.
    — Правильно зробив. Він, мабуть, пояснив тобі, чому треба йти до школи, а не рибалити.
    — Звичайно. Він сказав, що черв’яків мало, на дві вудочки не вистачить.

    — Що ж ти шукаєш Індію в Америці?
    — Гм... А я повторюю геніальну помилку Колумба...


    — Чому півень на одній нозі стоїть?
    — Тому, що коли підніме й другу, то впаде.


    — Ти був сьогодні в зубного лікаря?
    — Був.
    — Ну й що? Зуб більше не болить?
    — Не знаю. Лікар залишив його в себе.


    — Ти давно граєш у футбола? — запитують у десятилітнього Віті.
    А він відказує:
    — З дитинства.



    Пряма мова
    — Що таке пряма мова? — запитує вчителька Василька.
    — Ну, це коли людина про щось говорить відверто!
    — Наприклад?
    — Я не вивчив уроку.


    Сашко запізнився до школи й виправдовується:
    — Даруйте, Іване Івановичу, але мама сьогодні проспала.

    Чи можна?

    — Я люблю літати по школі, як реактивний літак. Це можна?
    — Еге ж. Але випадково можна вилетіти зі школи.

    Юля спитала маму: - «А чи знаєш ти, що важливіше — сонце чи місяць?» — і сама відповіла: «Звичайно, місяць. Бо він світить уночі, коли темно, а сонце лише вдень, коли й так видно». 

    Юний «натураліст»

    Вчителька: — Де живе хом’як?
    Учень: — У зоомагазині.

    Пообіцяв

    — Павлику, будь обережний з молотком, не вдар себе по пальцях.
    — Я не вдарю, мамусю. Гвіздок тримає Зося.

    В пустелі

    — Миколко, ти знаєш, чому в пустелі їздять на верблюдах?
    — Знаю, щоб пісок не потрапляв у черевики.

    "Бідні" французи

    Група школярів повернулася з Парижа. Директор школи цікавиться:
    —Чи були у вас труднощі з французькою мовою?
    —У нас — ні! Були у французів.

    Не забула про сестру

    —Маринко, ти чого так швидко їси шоколад? Чи забула, що в тебе є сестра?
    —Не забула. Тому й поспішаю.
    —Тату, а наш вчитель тобі заздрить!
    —Чого б то?
    —Хоч що б я зробив, він завжди :«Ех, якби я був твоїм батьком!»

    —Катрусю, скільки вас у класі?
    —З вчителькою двадцять вісім.
    —То, виходить, без вчительки — двадцять сім?
    —Де там! Без учительки немає ніскільки.

    Цікава арифметика

    —Максимку, ти забув за канікули послідовність цифр? — запитує вчителька.
    —Ні. Вісім, дев'ять, десять, валет, дама, король...

    Нумізмат

    Питає синок тата:
    —Тату, хто то є нумізмат?
    —То такий чоловік що збирає монети.
    Другого дня їде синок з татом трамваєм і бачить, як кондуктор бере гроші за білети.
    —О! Тату, бачиш, це — нумізмат?

    Грамота пішохода

    Вчителька:—Діти, як треба переходити вулицю?
    Учень: — Вулицю найкраще переходити гуртом.

    На уроці зоології

    Вчителька: — Діти, чим нам допомагають птахи?
    Учень: — Птахи нам допомагають дзьобати комах.

    Найулюбленіший предмет

    — Який твій найулюбленіший предмет? — запитав дідусь у онука.
    — Телевізор! — відповів онук.

    А де ж Юрко?

    На уроці малювання вчителька запитала в Петька:
    — Що це таке зображено на твоєму малюнку?
    — Пустун Юрко, який впав з дерева.
    — Дерево-то я бачу, а де ж Юрко?
    — Він вдарився і побіг додому.

    Була така розмова

    — Миколко, ти подивися на свої черевики: один чорний, а другий коричневий. Невже ти не міг піти перевзутися?
    — Я ходив... Але вдома також один чорний, а другий коричневий.


    Маленький син приніс додому черепаху.
    — Навіщо вона тобі? — запитала мама.
    — Хочу перевірити, чи й справді черепахи живуть двісті років.


    — Маринко, — каже мама, — ти дуже неслухняна дівчинка. Я геть вся посивіла через тебе, бачиш?
    — Але ж і ти, мамуню, була неслухняною. Ондечки яке сиве волосся у нашої бабусі.


    Була така розмова
    — Що б ти, тату, зробив, якби твоя ручка раптом зникла?
    — Купив би нову! — відповів тато.
    — От і добре! — полегшено зітхнув Сашко. — А то я сьогодні взяв її у тебе і десь загубив.

    — Ти, Петре, сам горіхи поїв чи поділився з сестричкою?
    — А три не ділиться на два.

    — Ти до школи хіба не йдеш? — запитує батько у Павлика.
    — Ні.
    — Чому?
    — Вчителька просила, щоб сьогодні до школи пішов ти.

    Підсумували

    — Васильку, скільки у тебе двійок?
    — Чотири. А в тебе?
    — У мене лише три...
    Еге, хитрий, так ти ж один день в школі не був.
    Двійка за співи
    — Олю, ти за що сьогодні двійку одержала?
    — За співи...
    — Невже ти не могла заспівати як слід?
    — Я заспівала, але на уроці... математики.


    «Герой»
    — Славко, у вашому класі виходить сатирична газета?
    — Виходить регулярно. Завдяки мені.
    — Ти редактор?
    — Ні, постійний герой.

    Була така розмова

    — Костю, ти вже виправив двійку з математики?
    — У щоденнику виправив, а от в журналі...


    — Чому краплини, падаючи на гарячу сковороду, підскакують?
    — Бояться опектися.

    «Розв’язав» задачу
    — Ти розв’язав задачі, які вчителька задала на сьогодні?
    — Тільки одну, мамо.
    — Яку?
    — Ту, що списав у Миколи.

    На уроці історії
    Вчитель. Хто такий оратор?
    Учениця. Це древньогрецький чоловік.
    На уроці зоології
    Вчителька. Розкажи, як добуває собі їжу дятел.
    Учень. Він стукає дзьобом по дереву, і шкідливі комахи лякаються й виходять назовні.

    На уроці географії

    — Що нагадує тобі Апеннінський півострів?
    — Гумовий чобіт.
    — Правильно, чобіт. Тільки чому гумовий?..
    — Таж Італія з усіх боків оточена водою!

    Заспокоїв

    Стоїть хлопчик біля клітки з левом. Побачив його працівник зоопарку й каже:
    — Хлопчику, відійди від клітки.
    — Не бійтеся, дядечку, я йому нічого не зроблю!

    Хитрий хлопчик

    — Татку, — питає хлопчик, — чи зумів би ти із заплющеними очима написати своє прізвище?
    — Звичайно.
    — То напиши його, будь ласка, в моєму щоденнику.

    Тепер канікули

    — Скільки днів у липні? — запитала мати сина.
    — Не знаю.
    — Як же це так? Ти ж до школи ходиш.
    — А в нас тепер канікули.

    На уроці геометрії

    Учень ловив гав і не чув, що говорив учитель.
    — Восьменко, скажи, будь ласка, як називається сторона, що лежить проти прямого кута у трикутнику?
    Він мовчить.
    — Гіпо... гіпо... — нагадує учитель.
    — Гіпо... гіпопотам, — нарешті відповів учень.

    На уроці географії

    — Костику, покажи на карті Червоне море.
    — Щось я такого не бачу. На цій карті всі моря лише блакитні.

    На уроці фізики

    На уроці фізики вчителька запитала учня:
    — Що піднімається над мискою борщу, коли мати подає тобі їсти?
    — Моя ложка, — відказав той.

    Коли вивчиш?

    — Чому ж ти, Петре, не вивчив уроку? — спитав учитель.
    — Підручника не було.
    — А де ж твій підручник?
    — Батько привезли на зиму сіно й привалили...
    — То коли ж ти все-таки підготуєш урок?
    — Коли корова сіно з’їсть.

    Спитайте про супутники

    — Славку, скажи мені, скільки буде — чотири рази по чотири?
    — Не знаю.
    — В такому разі про що тебе спитати, щоб ти знав?
    — Про супутники, прошу, спитайте.

    Колумб

    Розмовляє двоє хлопчиків:
    — Чи ти знаєш, що Колумб відкрив Америку?
    — Ну то що ж тут такого? Вона така велика, що кожен її зауважить.


    — У тебе є улюблені книжки?
    — Аякже! «Муму», «Каштанка», «Білий пудель»...
    — Чому саме ці?
    — Мама не хоче купити цуценяти...

    Двоє хлопців дивляться на птаха.
    — Аби ця ворона вміла говорити... От би спитали в неї що-небудь...
    — Якби ця ворона вміла говорити, вона сказала б тобі: «Я не ворона, а грак. Ворони сірі, а я, бач, геть чорний!»
     

    «Кмітливий»

    Учитель вирішив перевірити учнів на кмітливість:
    — Хто хоч один раз обпікся, той завжди боїться вогню.
    Скажи що-небудь схоже.
    Учень відповів:
    — Кого один раз вимили, той боїться води!

    Занедужали котлети

    Ігор побачив, що батько кладе гірчицю на котлети.
    — Мамо, іди швидше, котлети захворіли, тож батько ставить їм гірчичники!

    Чув дзвін

    Закінчується навчальний рік. Син збирається до школи:
    — Мамо, зараз я першокласник, а наступного року я буду другорічником?

    Мовний ребус

    — Як на твою думку, — питає вчителька, — слово «штани» — в однині чи в множині?
    — Я так думаю, що верхня частина у них однина, а нижня — множина.

    Твір про кішку

    Учням дали завдання написати твір про кішку. Одна учениця написала: «У дідуся і бабусі була кішка Мурка. Якось вона впіймала одразу двох мишок. Одну вона з’їла, а другу поклала до холодильника».

    Слухняна

    Першокласниця приходить зі школи, а мама питає:
    — Оленко, а хто за тобою сидить?
    — Я не знаю, бо вчителька казала, що назад обертатися не можна.

    Куди поспішати

    — Швидше збирайся, а то запізнишся в школу, — каже мама синові.
    — Нічого, школа відчинена цілий день.

    Велика азбука

    — Я не хочу ходити до школи, — захникав Петрик.
    — Чому? — спитав батько.
    — Тому що мені скажуть: напиши «А».
    — А чому ж ти не хочеш написати «А»?
    — Бо тоді мені скажуть: напиши «Б».

    Хоч круть, хоч верть

    — Павлику, чому в тебе один черевик чорний, а другий коричневий? — запитав учитель у хлопчика, тільки-но той з’явився в класі. — Ану біжи додому й перевзуйся!
    — Та я вже повертався, тільки вдома теж один черевик чорний, а другий коричневий...

    Така халепа!

    Зустрівши школярика, сусід запитав :
    — Іванку, ти перейшов у другий клас?
    — Наші учні всі перейшли, а я та моя вчителька залишились на другий рік.

    Наша взяла!

    — Микола, що ти робив учора ввечері?
    — Дивився футбол по телевізору.
    — А хто грав?
    — Іспанці з англійцями.
    — І хто ж виграв?
    — Наші!

    Грамотна ручка

    — Оксанко, дай мені своєю ручкою пописати!
    — А хіба твоя зіпсувалася?
    — Та ні, вона робить багато помилок... 

    Не знає

    Учитель фізкультури питає:
    — Хто з вас, діти, уміє плавати?
    — Я умію! Я умію! — загукали учні в один голос. Тільки Микола мовчав.
    — А ти, Миколо, умієш плавати? — питається учитель.
    — Не знаю.
    — Як це не знаєш?
    — Я ще ні разу не пробував.

    Запорука збереження

    Класний керівник:
    — Як треба зберігати підручник, щоб він завжди був новим і чистим?
    — Краще його зовсім не носити до школи, — відповів учень.

    Підготовка до маскараду

    Учень запитує свого товариша:
    — Як ти гадаєш, яку маску мені варто надіти на шкільний маскарад?
    — Навіщо тобі маска? Вимий як слід своє обличчя — і тебе ніхто не впізнає!

    Одна секунда до перемир’я

    Двох школярів перехожий привів до школи.
    — Вони вчинили бійку на вулиці.
    — Неправда! — вигукнув один з учнів. — Коли ви підійшли до нас, ми вже збиралися помиритися!

    Досить помилок!

    — Татку, наш учитель сказав, щоб ти не допомагав мені більше робити уроки.
    — Чому?
    — Мені досить і тих помилок, котрі я роблю сам.

    Велике захоплення

    — Мамо, сьогодні всі учні були в захопленні від того, як я плаваю!
    — А хіба вони бачили, як ти плаваєш?
    — Ні, вони слухали, як я їм про це розповідав.

    Клятий ревматизм

    Біля школи стоїть хлопчик і плаче. Перехожий питає:
    — Ти чого плачеш?
    — Через той клятий ревматизм...
    — Бідолашна дитина! Такий маленький і вже хворієш...
    — Не хворію, а в диктанті написав його без «в»!

    Помічниця

    Мати дочці:
    — Чому ти так пізно повернулася додому?
    — Я була в Марійки — допомагала їй робити уроки.
    — Та вона ж відмінниця!
    — Я допомагала Марійці робити мої уроки.

    З угорського гумору

    Дядечко Андраш запитав Георга:
    — Що ми бачимо над своєю головою?
    — Ми бачимо блакитне небо, — відповів Георг.
    — А коли йде дощ?
    — Тоді ми бачимо парасольку.
    Тонні міркує:
    — Якщо комар сяде на кропиву, то хто кого вжалить — кропива комара чи комар кропиву?


    — І чому це стародавні мудреці казали, що мовчання — золото? — обурюється Дьюла. — Коли я мовчу в школі, то мені вчитель завжди ставить одиницю.

    З польського гумору

    — Модралько, нащо нам вуха? — питає Зозуля.
    — Вуха? Щоб слухати, — каже Модралька.
    — А очі?
    — Дивитися.
    — Правильно, — хвалить Модральку Зозуля. — А тепер скажи, нащо нам ніс?
    — Ніс? — перепитує Модралька. — Щоб його витирати.


    — Стасю, в шафі було три калачі, а зараз тільки один лишився.
    Як це могло статися?
    — Було темно, мамо, і я не помітив третього.


    Друзі кличуть Янека гратися у футбола. А він їм на те:
    — Мама загадала мені поприбирати в кімнаті, вивчити уроки і годинку пограти на піаніно. Отже, я прийду хвилин через десять.

    З румунського гумору

    — Йоне, що сталося? Я попросила тебе купити пляшку оцту в гастрономі, що поруч, а ти повернувся через три години.
    — Винен, мамцю. Але не гнівайтесь. Адже ви казали: визнав провину— то вже півмолодця.


    — Я у футбол не граю. Я ж і короткозорий, і не знаю правил.
    — От і чудово: будеш суддею!

    З болгарського гумору

    — Тату, коли я виросту, то стану полярним дослідником.
    — Дуже добре, Атанасе. Це чудова мрія.
    — Але я вже тепер хочу готуватися до цього.
    — А як саме?
    — Щодня купуй мені морозиво, щоб я звикав до холоду.


    — Посоромився б, Митку! Поруч ідеш і не допомагаєш старому.
    — Не турбуйся, Герчо, це не мій дідусь...


    Хлопчик-рибалка прийшов до фотографа й каже:
    — Збільшіть, будь ласка, рибу, а мене залиште таким самим.


    — Мамо, яку сорочку ти мені даси сьогодні? — гукає Петро з ванної.
    — З коротким рукавом. А що?
    — Та щоб я знав, поки мити руки.


    — Хлопчику, де мешкає Петров? — питається чоловік у хлопчика, який бігає у дворі.
    Хлопчик веде чоловіка на десятий поверх, показує на двері:
    — Петров живе ось тут. Але зараз його немає вдома, бо він сидить у дворі на лавці.


    — Тебе щойно покарали за розбиту тарілку, а ти вже співаєш...
    — Але ж я співаю сумні пісні, мамо.
     

    Зі шкільних творів

    «Хлопчака, який ширяв у небі, помітив орел».
    «В своїх чоботах я почував себе як удома».
    «У Вови синець під оком, який йому дуже личить».
    «Завіса відкрилася, й аплодисменти голосно заплескали».
    «Він стояв і брязкотів зубами».
    «З-за куща визирнули заячі вуха».
    «Мисливець широко заплющив очі й вистрілив».
    «На столі стояв глечик з молоком і бутербродами».
    «Спортсмени бігли, відштовхуючись задніми ногами».
    «Південна частина Гренландії покрита ескімосами».
    «Корова топнула копитом і махнула хвостом з рогами».
    «Цілу ніч у наметі пищали комарі і комахи».
    «В руках Діда Мороза була велика палиця, якою він охороняв торбу з подарунками».
    «Снігуронька живе у лісі і харчується снігом, бурульками і пломбіром».
    «В густій бороді Діда Мороза заплутався заєць».
    «Годинники бувають висячі, стоячі, лежачі і ходячі».
    «Коли в горах злива, то іде дощ».
    «Я не люблю літати літаком, бо ніколи ще не літав».
    «Він прибив до коня підкову».
    «Вночі було два градуси нижче цельсія».
    «Троянда — прекрасна квітка. Вона схожа на капусту».
    «Навкруги стояли розгублені обличчя».
    «Бики — це найстрашніші корови в череді».
    «Його руки з такою ж швидкістю, як і язик, місили тісто».
    «Хлопчик облизався до вух».
    «Ми спали, але нам не спалося».
    «Він оглянувся і сторопів: перед ним, сидячи на коні, стояв Тарас Бульба».
    «Хлопчики йшли, дружно ляпаючи носами по калюжах».
    «Льотчик змахнув крилами й обігнув шосе».
    «Коза кричала нелюдським голосом».
    «Свиня заскавучала й радісно замахала хвостом».
    «Шкільний дзвоник захлинувся, а потім закашлявся».
    «М'яч ударився об ворота, а ті зойкнули і впали».

    Плями на сонці

    — Петренко, — запитує вчитель, — скажи-но мені, будь ласка, звідки взялися плями на сонці?
    — То не на сонці, Іване Дмитровичу, то чергові погано вікна помили.
    Ігор Січовик

    Згубіть і цю...

    Хлопчик знайшов новеньку шкіряну рукавичку.
    «От шкода, що одна, — подумав він. — Якби дві. Піду пошукаю другу».
    Коли гульк — іде чоловік, а на руці така ж рукавичка.
    — Дядьку!
    — Га!
    — У вас одна?
    — Одна!
    — А де ж друга?
    — Згубив!
    — Згубіть і цю!
    — Навіщо?
    — У вас все рівно одна! А я знайду, і в мене буде дві.
    Микола Колесников

    Найважча робота

    Андрійко вийшов на вулицю з новеньким футбольним м’ячем.
    — Ух ти! — оточили його хлопці. — Де взяв?
    — Бабуся купила.
    — Довго клянчив?..
    — Пхе! Я заробив його... Учора вдома найважчу роботу виконував.
    — Мабуть, дрова рубав? — поцікавився Василько.
    — Ні.
    — Воду носив?..
    — Теж ні!
    — Город полов?
    — Та ні... Ні!
    — Ну то що ж тоді?..
    — Я цілий день бабусю слухався! — гордо сказав Андрійко й погладив свій новенький блискучий м’яч.
    Микола Колесников

    Невдале сусідство

    — Чому ти так часто двійки почав одержувати з математики? — проглянувши Славкові зошити, дивується мама.
    — Та мене від Вітька Гурова до Мишка пересадили. А який з нього математик? — відповідає Славко.
    Борис Крекотін

    Скрип

    Йшов урок математики, і Шуркові було нудно. Він совався на парті. Зазирав у зошит до сусіда. Хотів, було, ще смикнути за волосся задаваку Катьку, натиснув ліктем на кришку парти, а вона:
    — Скри-и-п!..
    Шуркові це сподобалося. І тільки-но вчителька відверталася до дошки, Шурко одразу:
    — Скри-и-п!..
    Тільки-но діти вгамуються й почнуть працювати, а парта знову:
    — Скри-и-п!..
    Всі дивуються, озираються, а второпати не можуть, хто скрипить.
    Лише Ганна Павлівна пояснювала матеріал далі, ніби нічого й не скоїлося.
    — А зараз, — несподівано сказала вона, — до дошки піде... Шурко Небога.
    Шурко встав із-за парти, а вона раптом:
    — Скри-и-п!..
    Борис Крекотін

    По щирості

    Придибашка
    Один господар прийшов з міста, дає синкові медівник та й каже:
    — На, Васильку! Та поділися з Петриком по щирості!
    — А то як діляться по щирості? — питає Василько.
    — Отак, синку, — каже отець. — Як переломиш медівник, то даси більшу половину Петрикові, а собі лишиш меншу. Це називається по щирості.
    — То дайте Петрикові медівник, хай він ділить по щирості.
    Юрій Федькович
    1 Придибашка — пригода, випадок.

    Ящірка

    Павлик і Тимко сиділи на камені, розмовляли. Раптом побачили перед собою ящірку.
    — Ой! — підскочив Павлик і як чкурне. А Тимко і собі за ним.
    Відбігли далеченько, стали і тремтять обоє.
    — І д-д-де вона взялась? — цокотить зубами Павлик. — Так налякала нас.
    — Ти д-д-даремно побіг, — каже Тимко. — Я читав у книжці, що ящірки не кусаються.
    — А чого ж ти побіг, якщо знаєш, що вона не кусається?
    — Хотів тебе догнати.
    — Навіщо?
    — Щоб сказати тобі про те.
    Микола Герасименко

    Думала

    — Як же це так, дочко? — дорікає мати Оленці. — Я ж просила тебе, коли йшла на роботу, щоб ти підмела в кімнаті. А ти цілий день прогуляла, а в хаті сміття по вуха.
    — Чого це забула? — каже Оленка. — Я весь час тільки й думала: будете ви мене сварити за те, що я не підмела, чи ні.
    Микола Герасименко

    Не поспішає

    — Це ти, Андрійку, ще й досі обідаєш? — дивується сестричка Оксанка.
    — Що таке?
    — Та ти ж завжди квапишся, коли їси. Все кудись біжиш... А сьогодні що скоїлося?
    — А-а-а, — невдоволено сказав Андрійко. — Просив батько, як закінчу обідати, щоб допоміг у дворі прибирати...
    Микола Герасименко

    Підслухана розмова

    — Ти промокатки не даси?
    — Не дам — проси, хоч не проси!
    — Ну, коли так, — трусись над нею!
    Я промокну тоді своєю!

    Про Гаврила і чорнило

    — Що робить? — пита Гаврило. —
    Я ковтнув чорнила...
    — Проковтни ще й промокатку, —
    Буде все в порядку!
    Грицько Бойко

    Хто гарно співав

    Хто це гарно так співав?
    Ми із татом, брате!
    Ну, а хто невлад пищав?
    То, напевно, тато...
    Грицько Бойко

    Муха куряву зняла

    Сіла муха на машину
    Відпочити на хвилину.
    Повезла машина муху,
    По дорозі мчить щодуху.
    Муха крильцями тріпоче.
    Муха весело дзумкоче.
    Запишалася мала! —
    От я куряву зняла!
    Грицько Бойко

    Булка з маслом

    Стоїть і гірко плаче Надя:
    — Віддайте булку з маслом, дядю!
    — Та я ж не брав, дівчатко миле...
    — А ви на неї, дядю, сіли!
    Грицько Бойко

    Те саме

    — Ну куди таке годиться!
    В тебе вдруге одиниця!
    — А мене сьогодні, мамо,
    Запитали знов те саме!
    Грицько Бойко

    Провалився по коліна

    — От на лижах я спустився!
    Мчав, як тільки міг!
    Та упав і провалився
    По коліна в сніг...
    — А чого ж в снігу шапчина
    Й очі повні сліз?
    — Проваливсь я по коліна...
    Головою вниз!
    Грицько Бойко

    Ух і ох

    Ми на груші, —
    Ух!
    Раптом чуєм:
    Гух!
    Потім тільки
    Гець!
    Що воно за
    Грець?
    Подивились:
    Ох!
    То ми долі
    Вдвох!
    Грицько Бойко

    Похвалилась


    Люся каже бабі: — Толя

    заробив три двійки в школі!

    — Ну, а в тебе скільки, Люсю?
    — В мене тільки дві, бабусю...
    Степан Гриценко

    Глибока річка

    В Люди запитала раз Марічка:
    — А у вас в селі глибока річка?
    — Ой, глибока ду-же! — каже Люда,
    — Як лягти, то з головою буде...
    Степан Гриценко

    Яким чином?

    Мати гримає на сина:
    — Ох, і лишенько мені!
    Ти яким сьогодні чином
    Вибив шибку у вікні?
    Подививсь малий на шибу,
    Каже матері з плачем:
    — Я її не чином вибив,
    А Івановим м'ячем.
    Степан Гриценко

    Тепер буде легше

    Повертається із школи
    Восьмирічний син Микола:
    — Буде легше тепер, тату.
    Вам уроки готувати! —
    І неголосно убік:
    — Я зоставсь на другий рік.
    Степан Гриценко

    Побив рекорди

    Івасів батько був силач,
    Як гарно він футболив м'яч!
    Він кубки зі спартакіад
    Удома виставляв підряд...
    Івась м'ячем їх зачепив —
    Рекорди батькові побив.
    Василь Оверчук



    Пам'ятка туристові-початківцю 

    (Жартома і всерйоз)

    Дитячі смішинки 

    • Не бери із собою все, що є дома, — достатньо взяти половину. 
    • Не лізь на кожну зустрічну гору. Гір багато, а у мами ти один.
    • Якщо твій компас замість півночі показує час — це годинник.
    • А якщо він іще і дзвонить — це будильник.
    • Якщо по карті ти вийшов не туди, куди збирався, спочатку пригадай, куди ти йшов, а потім — чи ту карту взяв.
    • Якщо нічого не можеш пригадати, чекай, коли про тебе згадають інші.
    • Якщо на тебе напав собака без намордника, значить, ти у лісі, а собака називається вовк. Якщо ж на тебе напала людина, це означає, що ти — на садовій ділянці.
    • Якщо дедалі більші стають комарі, значить, ти йдеш у бік Сибіру. А якщо мухи — в бік їдальні.
    • Усі звірі на маршруті поділяються на їстівних і неїстівних. їстівних ти можеш з'їсти сам, а неїстівні можуть з'їсти тебе.
    • Якщо ти прочитав цю пам'ятку й не злякався — рацію мають ті, хто послав тебе в похід. Якщо злякався — пошли в похід тих, хто послав тебе, а сам їдь до бабусі під Фастів.