Наші проекти


2018 рік
 Проекти бібліотеки:
1. "Веселі канікули", в т.ч. участь у конкурсі "Тернослов-2018"
2. Клуб "Розвивайко" міні-прект для дітей 3/5-ти  років.
3. Бібліотечна аудіостудія "Казки письменників рідного краю".

МЕТА: всебічний і гармонійний розвиток дитини.

"ВЕСЕЛІ КАНІКУЛИ"

(МАЙСТЕР-КЛАСИ, 
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ, РОЗВИВАЮЧІ, ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНІ ІГРИ,
 БІБЛІОПІКНІКИ, ФЛЕШМОБИ)

 Відчуття гармонії кольору притаманне багатьом людям від народження. Однак вони часто не підозрюють про свої здібності, для розкриття і реалізації яких їм потрібна допомога. І якщо ця допомога прийде в дитинстві, дитина зможе розвиватися більш гармонійно і повно.




КАНІКУЛИ - це час відвідувати бібліотеку кожного дня. Поділитися враженнями про прочитані книги, покреативити, познайомитися з новими друзями.
В перерві  від творчості розгадували загадки, головоломки про книгу. Канікули не звільняють :) від мозкового штурму :)))))
Весна-красна прийшла  і свята нам принесла.
Класно пригадати, а то і вивчити гаївки Східної Галичини.
Флешмоб до Дня Державного прапора України "Це моя, твоя, наша Україна!"
 23 серпня 2004 року, український народ, усі
ми, вперше святкували День Державного прапора України. Тобто ми стали
свідками зародження ще однієї, дуже важливої для політичного та
національного єднання нашого народу державної традиції.







Веселе свято "Геловін": солодке або кисле?


Конкурс "Тернослов-2018"
 
 Майстер-клас "Самі собі казкарі" від тернопільської письменниці Ірини Мацко
Фіналіст конкурсу -  Ярослав Дідик


"Розвивайко" (міні-проект для дітей 3-6 ти років)

7 лютого 2014 року при Центральній дитячій бібліотеці стартував міні-проект "Розвивайко". Мета проекту -сприяння активному  інтелектуальному розвитку малюків.





Аннглійська - весело:)
Як гарно вивчати англійську мову в формі  гри, танців і співу разом з своєю вчителькою і волонтеркою Олею Кульчицькою :)




 цікаві та розвиваючі вправи.
Головна мета  таких вправ навчити дітей способам запам"ятовуваня. Дуже раді, що такі вправи дали  свій результат

 


БІБЛІОТЕЧНИЙ ТЕАТР. КАЗКА "КОЛОБОК"

Помалюємо, пострибаємо і в театр зіграємо



Діти найкраще запам'ятовують текст, коли є видовищне дійство.  На початку заняття відбулася рольова гра "Чи знаєш ти казку "Колобок?"  Всім присутнім запропоновано витягнути картку, в середині якої написано яка роль в казці йому дісталася. Ведуча читає саму казку і поступово запрошує казкових героїв щоб вони далі озвучували свою роль. Якщо дітки ще погано розмовляють, то виходять з своїми батьками, які прийшли з ними в бібліотеку.  Забули, які слова  в казці для свого казкового героя, - тоді можна попросити підтримку в залі. На закінчення гри - хтось один може переказати всю казку сам.

 Дитина дошкільного віку пізнає світ через дотик пальчиків,  колір,  прочитаний текст з книжечки.


 ГРА-РУХАНКА ДЛЯ РОЗВИТКУ ЗОРОВОГО, СЛУХОВОГО Й МОТОРНИХ АНАЛІЗАТОРІВ.


Аплікація  в техніці орігамо "Зелена жабка."




проект 
АУДІОКАЗКИ
"КАЗКИ ПИСЬМЕННИКІВ РІДНОГО КРАЮ"










Аудіозаписи "Казки рідного краю" див. на сторінці блогу  "Аудіобліотека"
2016-17
«Двовимірне читання»
Центральна дитяча бібліотека розпочинає новий проект під назвою - «Двовимірне читання».
Основна мета - активне залучення QR-кодів у бібліотеці.

QR-код (англ. quick response — швидкий відгук) — матричний код (двовимірний штрих-код), розроблений і представлений японською компанією «Denso-Wave» в 1994 році. Абревіатура QR похідна від англ. quick response, що перекладається як «швидка відповідь». Основна перевага QR-кода — це легке розпізнавання сканувальним обладнанням (в тому числі й фотокамерою мобільного телефона), що дає можливість використання у різних сферах життя.
Використання кодів відбувається у таких напрямках :
1) QR-коди допомагають у навчанні.

На титулці книги бібліотекар розміщує QR-код , при скануванні якого відкривається посилання на сайт, у якому читач даної книги дізнається додаткову інформацію, пов’язану із темою книги.
Це може бути :
- Біографія автора;
- Вікторина;
- Додаткові питання для перевірки знань;
- Цікава інформація про книгу;
- Рекомендований список книг ;
- Хронологія подій;
- Скорочений варіант;
- Реферат і т. д.

Така методика надасть можливість читачеві книги, яка містить код, глибше вивчити даний матеріал, полегшити пошук потрібної інформації.




2) «Новинки бібліотеки» - висвітлення інформації про нову книгу способом розміщення коду на вітринах бібліотеки чи в інших громадських місцях. Сканувавши код, у користувача залишається коротка інформація про книгу, що спонукатиме до прочитання саме цієї книги.






3) Бібліотекою створено блог (http://qrsev.blogspot.com)- «Шукаємо у собі Шевченка», у якому кожен день, починаючи з вересня 2013 року – до березня 2014 року, буде висвітлюватись новий QR-код, в якому зашифровано вірш Т.Г.Шевченка або рядки з біографії поета. З нагоди святкування 200 - річчя від дня народження Кобзаря, бібліотекою буде презентований новий формат «Дитячого Кобзаря», який складатиметься лише із самих QR-кодів.
     Такими шляхом, використовуючи новітні інформаційні технології і йдучи в ногу з часом, враховуючи потреби сучасної молоді, ми хочемо залучити якомога більше нових користувачів до бібліотеки. Використання QR-кодів, на нашу думку, дасть можливість по-новому подивитись на книгу і читання. Адже навіть байдужа до читання молодь, взявши в руки книгу із QR-кодом поцікавиться зашифрованим знаком і, сканувавши код, мимоволі отримає корисну інформацію. Такий спосіб читання із використанням QR -кодів, на нашу думку, надасть більшу перевагу живій книзі перед інтернетом. Оскільки у інтернеті читач просто прочитає повний текст, наприклад книгу М.Твена « Пригоди Тома Сойєра», а взявши книгу із кодом, одразу ж отримає інформацію про написання твору чи біографію автора. Тим більше, що інформацію буде закодовувати бібліотекар, якого читач довгий час знає і якому довіряє. Та чи довіряє він віртуальній людині, яка написала біографію Марка Твена на своїй сторінці і чи не помилилась часом ця особа з датами народження?
  Одже, новітні технології продовжують життя книг і дають зрозуміти, що інтернет і книга можуть не лише співіснувати, а й доповнювати один-одного, відкриваючи читачеві більший доступ до отримання інформації та знань.

P.S Під час впровадження QR-кодів у життя нашої бібліотеки, будуть складені програми, за якими проводитимуться курси по вивченню цієї інноваційної технології. 

 *********************************************************************
*********************************************************************
*********************************************************************

Конкурс
Центральна дитяча бібліотека проводить міський конкурс «Діти та мультимедіа» для учнів 6-11-х класів. Роботи на конкурс приймаються до 31 березня 2014 року.

Переможці конкурсу отримають цінні подарунки, а також їх роботи будуть представлені в Інтернеті та на блозі
   Центральної дитячої бібліотеки.
Конкурс проводиться у трьох номінаціях:
 І Фотокомікс «Я у віртуальному світі»
 ІІ Презентація або відео «Старі казки на новий лад»
 ІІІ Презентація або відео «Я герой книги»


Головна мета - залучення дітей до світу мультимедіа зі створення власних медіа робіт, що сприятиме кращому розумінню ролі медіазасобів у житті сучасної людини.
Матеріали на всі номінації конкурсу подаються за адресою:
м.Тернопіль, вул. Миру, 4а
до роботи додається заявка на конкурс (довільна форма) з зазначенням:
-прізвище,ім’я по-батькові автора
-повна офіційна назва навчального закладу, клас
-адреса, контактний телефон
   
Детальна інформація для організації роботи
 І Фотокомікс    «Я у віртуальному світі»
Подається коротка (реальна, пригодницька або фантастична) історія на тему «Я у віртуальному світі» підкріплена оригінальними фотографіями (малюнками).


Критерії оцінювання:- 
актуальність теми, креативність задуму зазначеної тематики (ідея, сюжет, назва), оригінальність фото.

ІІ Презентація або відео «Старі казки на новий лад»

Роботи подаються у вигляді презентації (Power Point) або відеофільму на улюблену казку в сучасній її інтерпретації.

Зверніть увагу:
- Перенесення подій у 21 століття
- Максимальна тривалість відео - 5 хв.
- Формат: mpv, avi, mp4

Критерії оцінювання:
оригінальність, творчість, коректність і акторські здібності (відео роботи).
ІІІ  Презентація або відео «Я герой книги»
 Роботи подаються у вигляді презентації (Power Point) або відеофільму на улюблену книгу або історію, де сам читач перевтілюється в головного героя (улюбленого персонажа). Можна використовувати фотошоп.


Критерії оцінювання:

Чіткість зображення (за винятком трешфото як художнього прийому), актуальність теми, креативність задуму зазначеної тематики (ідея, сюжет, назва), оригінальність її візуального втілення.
Роботи, які міститимуть піратство або плагіат будуть дискваліфіковані.
 Бажаємо вам успіхів і чекаємо на ваші роботи!