четвер, 2 січня 2014 р.

Коляда



       Колядуйте! Колядуйте!
У сопілку дужче дуйте!
І на свій Різдвяний спів
Не жалійте голосів!
Нехай Ангели почують,
Українці як святкують.
Хай почує в небі Бог,
Як ви любите Його!

Ой радуйся земле! Коляда іде!
 Святий вечір, добрий вечір!
 Коляда іде, всім дари везе.
 Всім дари везе, нам слово каже,
 Нам слово каже, що весь світ сяє.
 Земле, земле, одчиняй двері.
 Одчиняй двері, бо твій князь їде!



По цьому дому, по веселому,
Чи дозволите колядувати,
Колядувати,ваш дім звеселяти,
Діточок збудити, діточок збудити,
Христа славити?!





Коляд, коляд,колядниця,
Добра з медом паляниця,
А без меду не така,
Дайте,дядьку, п’ятака.
Одчиняйте скриньку,
Та давайте сливку,
Одчиняйте сундучок,
Та давайте п’ятачок!         
Ой в ліску, в ліску листя на грабі.
Заколядуймо ми своїй бабі,
У нашої бабці добрая душа,
Винесе вона цілого книша,
До того книша ціла ковбаса.
Колядин, колядин,
А я в батька один.
По колінця кожушок,
Дайте,дядьку, п’ятачок.
А п’ятак не дорогий,
Дайте,тітко, ще й другий.
З Святим вечором!     


Я маленький хлопчик,
З’їв куті горщечок,
На узвар поглядаю,
Вас із празником вітаю!
А ви на це не звертайте,
По вареничку давайте.
       






Коляд, коляд, колядин,
Я у батька один.
Мені не дивуйте,
Ковбасу лаштуйте.
Колядин,колядин,
Я у батька один.
По коліна кожушок,
Дайте,дядьку, пиріжок.
З Святим вечором
Будьте здорові! 

Я дівчинка маленька,
Спідниченька рябенька.
Чобітки корковенькі,
Будьте з празничком здоровенькі


Я маленька дівонька,
Як у полі квітонька,

На сопілці граю,
Пісеньку співаю —
Всіх вас розважаю.
Будьте здорові!

 



Коляд, коляд, коляда,
А дід з печі вигляда,
А баба з пічурки —
Гуляють у жмурки.
Коляд,коляд, коляда,
Дід на бабу погляда,
А баба не дивиться
Та на діда кривиться.
Будьте здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар