четвер, 12 червня 2014 р.

Вислови про батька ...


"Один батько важить більше, ніж сто вчителів"
"Найголовніше, що батько може зробити для своїх дітей, це любити їх матір ".
"Набагато легше стати батьком, чим залишитися ним"
- В. Ключевський


"Не зможе стати хорошим батьком той чоловік, що не зміг зрозуміти свого батька".  - Т. Уайлдер
"Тато поодинці значить більше, ніж сотня вчителів".  - Д. Герберт
"Для збереження хороших стосунків у сім'ї, батька не повинно бути ні видно, ні чутно". - Оскар Уайльд

"Чи легко бути мамою? -Так! Якщо поруч є хороший тато!"
"Авторитет батька створюється не заборонами і покаранням, а прикладом і досягненнями!"
"Стати батьком зовсім легко. Бути батьком, навпаки, важко".
- Вільгельм Буш



Молодим батькам на замітку (притчі про батьківську любов)


ОДНА ГОДИНА ТВОГО ЧАСУ

Якось одного разу чоловік повернувся пізно додому з роботи, як завжди втомлений і зашарпаний, і побачив, як у дверях на нього чекає п'ятирічний син.
- Татку, можна тебе дещо запитати?
- Авжеж, що трапилося?
- Татку, а скільки ти отримуєш?
- Це не твоя справа! - обурився батько. - І крім того, навіщо це тобі?
- Просто хочу знати. Будь ласка, скажи, скільки ти отримуєш за годину?
- Ну взагалі-то 500. А що?
- Татку... - син підвів до нього дуже серйозні очі. - Татку, ти можеш мені позичити 300?
- Ти питав мене тільки для того, щоб я дав тобі грошей на якусь безглузду іграшку? - закричав батько. - Негайно марш до своєї кімнати і лягай спати!
Але через деякий час батько заспокоївся і подумав: «Може йому дійсно треба щось важливе купити. Та грець із ними, тими трьома сотнями. Він ж у мене ще ніколи не просив грошей». Коли батько зайшов до дитячої кімнати, син вже лежав у ліжку.
- Ти не спиш, синку? - запитав він.
- Ні, тату, просто лежу, - відповів хлопчик.
- Здається, я погарячкував, коли відмовив тобі. Вибач. Ось гроші, які ти просив.
Хлопчик сів у ліжку й усміхнувся.
- Ой, татку, дякую!
Потім поліз під подушку і дістав ще кілька пом'ятих банкнот.
- Навіщо ти просив грошей, якщо вони вже в тебе є? – невдоволено пробурмотів батько.
- Тому що мені не вистачало. А тепер якраз досить, - відповів хлопчик. - Татку, тут рівно п'ятсот. Можна, я куплю годину твого часу? Будь ласка, повернися завтра швидше з роботи, щоб повечеряти разом з нами!



КАМІНЬ
У пісочниці бавився маленький хлопчик. Поряд з ним лежала коробка з іграшковими машинками, пластмасове відерце і блискуча червона лопатка. Прокладаючи в м'якому піску дороги і тунелі, у самісінькій середині пісочниці він натрапив на великий камінь. Малюк почав копати навколо каменя і навіть зміг витягти його з піску. Ледве-ледве він докотив його до краю пісочниці і після цього зрозумів, що не має сили піднести камінь і перекотити його через бордюр. Він штовхав камінь, налягав на нього всім тілом і навіть ледь підносив його, але непокірний камінь відкочувався назад, просто на пухкі пальчики малюка. Врешті-решт хлопчик розплакався від жалю.
Батько хлопчика уважно стежив за перебігом цієї драми з вікна вітальні. У ту мить, коли в очах хлопчика заблищали сльози, він вийшов до нього. Ласкаво, але твердо батько сказав:
-  Синку, чому ти не використав усієї сили, яку мав? Невдаха-малюк, схлипуючи, відповів:
-  Але я використав, татку, усю свою силу!
- Ні, синку, - виправив його батько, - ти не використав усієї сили. Ти не покликав мене.
Сказавши це, батько нахилився, підніс валун і викинув його з пісочниці.


Про батька з гумором

Татку, дай грошей. - Я тобі вчора давав. - І що тепер, ти мені вчорашнім днем жити накажеш?!
***
Тільки мій тато може посковзнутися, прокотитися уздовж дороги, встати, струснутися і сказати що мало не впав!
***
Маленький син запитує батька: Тату, чому ти одружився на мамі? Батько, з торжествуючою посмішкою, звертається до дружини: Ось бачиш, навіть дитина дивується!
***
Коли доньці було близько року, тато наш задумливо так на неї подивився і сказав: І як ти її , таку велику, народила?
***
На уроці географії
Вчитель питає учнів:
— Діти, як задалеко від нас Африка?
Хлопчик тягне руку і відповідає:
— Мабуть, недалеко.
— Чому?
— Бо у мого тата на фірмі працює негр, і він щодня приїжджає на роботу на велосипеді.
***
- Жодної помилки! - сказала вчителька, переглядаючи домашнє завдання учня. - Скажи, Данилко, тільки чесно, твоєму татові хтось допомагав?
***
Учителька радить учням запам'ятати вислів "Краще давати, ніж отримувати".
Хтось із учнів вигукує:
- Мій тато завжди цього дотримується!
- Твій тато хороша добра людина. А чим він займається?
- Мій тато - боксер!




Немає коментарів:

Дописати коментар