пʼятницю, 23 серпня 2013 р.

Найбільше свято держави
Щороку 24 серпня український народ відзначає День Незалежності України - головне свято нашої держави на честь прийняття Верховною Радою Акту проголошення незалежності України. Незалежність України є результатом тисячолітньої боротьби нашого народу за право мати свою державу. 
 Споконвічна мрія народу України - жити в самостійній незалежній державі - збулася!Тепер ми стоїмо на початку ще не звіданого шляху розбудови мирного, міцного, стабільного, економічно розвинутого суспільства. Але, щоб наша мрія про красиву державу збулась, потрібно батькам ще змалечку прививати дітям любов до  Батьківщини. І ось ми вирішили запропонувати підбірку віршиків, у яких яскраво виражена любов до рідної землі, Батьківщини, Держави. Вивчайте  із своїми дітьми і будуйте міцну Державу разом!



ЦЕ МОЯ УКРАЇНА
Зацвітає калина,
Зеленіє ліщина,
Степом котиться диво-луна,
Це моя Україна,
Це моя Батьківщина,
Що, як тато і мама, одна.
А. Камінчук






ПРО НАШУ УКРАЇНУ 

Ми дуже любим весь наш край, 
І любим Україну, 
Її лани, зелений гай, 
В саду — рясну калину. 

Там соловейко навесні 
Співає між гілками: 
Та й ми співаємо пісні - 
Змагається він з нами! 
М. Познанська





РІДНЕ 
Україна – рідний край, 
Рідне поле, зелен гай, 
Рідне місто й рідна хата, 
Рідне небо й рідна мати. 
Я. Скидан





ДОБРИЙ ДЕНЬ, УКРАЇНО МОЯ! 
Струмок серед гаю, як стрічечка. 
На квітці метелик, мов свічечка. 
Хвилюють, малюють, квітують поля – 
Добридень тобі, Україно моя! 
П. Тичина





Я живу на Україні,
Де річки, озера сині, - 
Чиста в них вода, прозора,
В дно глибинне світять зорі.
Найгарніші наші села,
Люди мудрі і веселі,
Хати білі, чепурненькі,
Діти всі такі гарненькі…
Маки в полі червоніють,
І волошки ген синіють,
Всі сади таки плодючі,
Огороди всі родючі.
Наша Україно мила,
Донька я твоя щаслива.
Г. Камісарова




УКРАЇНІ
Україно,
Ти - сонце весняне, 
Моя рідна, моя золота... 
Твої древні задумані храми, 
Старовинні чудесні міста –
Ніби в казці, де час зупинився, 
Щоб усе, що було, пригадати: 
Тихі співи і танці вогнисті, 
Щебетання в садку біля хати, 
І тумани, і роси краплисті, 
І героїв славетних життя, -
І мале босоноге дитя, 
Що біжить радо з піснею в поле 
І сміється, хоч ніженьки коле!..
Я. Черняк










Немає коментарів:

Дописати коментар