понеділок, 15 травня 2017 р.

Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу


Сьогодні, 15 травня, вся країна відзначає  Міжнародний день сім'ї – день наших з Вами родин

Результат пошуку зображень за запитом "міжнародний день сімї"
  Навесні багато свят, причому, не тільки професійних, але й загальнолюдських - близьких всім і кожному. До таких свят відноситься Міжнародний День сім'ї. Міжнародний день сім’ї встановлений Генеральною Асамблеєю ООН у 1993 році і відзначається щорічно 15 травня (резолюція A/RES/47/237 від 20.09.1993 р.).

    Цього дня є чудовий привід, щоб сказати своїм близьким прості й водночас найважливіші слова – "Я люблю і ціную тебе, це щастя, що ми – сім'я!"
      Існує приказка: «Мій дім - моя фортеця». Але «дім» - це не тільки чотири стіни, сенс тут закладений набагато більш широкий. Фортеця - це в першу чергу сім'я ті люди, які живуть під одним дахом, ділять між собою всі радощі й негаразди і в першу чергу приходять один до одного на допомогу.
       Ніхто не буде сперечатися з тим, що сім'я - основа будь-якого цивілізованого суспільства, адже дитині тут з народження прищеплюються необхідні для життя якості: здатність любити і поважати інших людей, піклуватися про них і зважати на їх потребами. Саме сім'я є основним хранителем загальнолюдських цінностей і культурних традицій свого народу, вона виступає сполучною ланкою між поколіннями. Тут починається формування людини як громадянина своєї країни.
        І, хоча сім'я розвивається та видозмінюється разом із суспільством, чуйно реагуючи на вимоги свого часу, вона в той же час залишається стабільним і незмінним «осередком» в будь-якій державі . За положенням сім'ї в суспільстві можна судити про рівень розвитку країни в цілому.
З нагоди Міжнародного дня сім"ї в Центральній дитячій бібілотеці відбулось чергове засідання клубу для дошкільників "Розвивайко" на тему "Мама, Тато, Я - дружна сім"я". 

Для батьків малят 3-5 років консультацію "Батьківство як основа росту. Умій спілкуватись" провела представник міжнародної організації "Familyinternational" USA (інтеграція в новітні технології на Україні та з Україною) Наталія Несторівна Кузів. 

        
З оглядом новинок  літератури "Вчимось бути батьками" ознайомила молодих батьків бібліотекар Бойко Тетяна. 

Маленькі члени клубу "Розвивайко" виготовили для своїх любих матусь вітальні листівки, оздоблюючи їх кольоровим піском.








Бібліограф Галина Лойко ознайомила присутніх з вебліографічним списком  " Секрети родинного виховання".




На завершення заходу молоді матері з дітьми зробили своїми руками родинні обереги.

Потрібно завжди пам"ятати, що сім`я - це найважливіше в житті, без неї ми мало чого досягнемо і не зможемо бути щасливими в повному розумінні цього слова. Саме в ній ми розвиваємося, стаємо на ноги, вчимося бути справжніми людьми, відчуваємо любов і підтримку, звикаємо цінувати і поважати. Бережіть себе і своїх рідних, проводьте якомога більше часу разом. 
До привітань долучаються і бібліотекарі ЦДБ!


Немає коментарів:

Дописати коментар