понеділок, 25 листопада 2019 р.

Люсі-Мод Монтгомері, 145 років від дня народження

30 листопада виповнюється 145 років від дня народження Люсі Мод Монтгомері (1874-1924), канадської письменниці.
Люсі-Мод Монтгомері (англ. Lucy Maud Montgomery; 30 листопада 1874 — 24 квітня 1942) — канадська письменниця і поетеса, автор 23 романів, 530 оповідань і більш ніж 500 віршів; її надруковані щоденники нараховують більше 5000 сторінок. Найбільш її відомий твір про рудоволосу дівчинку з нелегкою долею «Енн із Зелених Дахів» (1908), став бестселером і улюбленою книгою багатьох дітей і дорослих на всій планеті. Вважається, що саме він надихнув Астрід Ліндгрен на написання низки книжок «Пеппі Довгапанчоха».

Ці анімаційні картинки  із заставки інтернет-мережі Гугл, які були присвячені знаменитій книзі "Енн із зелених дахів".


Читати Історія моєї кар'єри. Люсі Мод Монтгомері

"Я завжди тримала під рукою блокнот, куди записувала ідеї для сюжетів, пригод, персонажів та описів, коли вони спадали мені на думку. Навесні 1904-го року я переглядала цей блокнот, шукаючи ідеї для короткого серіалу, який хотіла написати для газети недільної школи. Я знайшла заниділий запис багаторічної давності: "Літня пара звертається до дитячого притулку за хлопчиком. Помилково їм відправляють дівчинку". Я подумала, що це спрацює. Почала накидати розділи, розробляти і вибирати пригоди та "виховувати" героїню. Її ім'я Енн не було мною зумисне обране, вона промайнула у моїй фантазії вже охрещеною, навіть з отим важливим "е.""


Аніме-серіал 1979 року, заснований на романі «Енн із Зелених Дахів» канадської письменниці Люсі Мод Монтгомері, створений студією Nippon Animation. Є частиною серії «Кінотеатр світових шедеврів». Серіал транслюється українською мовою на телеканалі Малятко TV.

Немає коментарів:

Дописати коментар