Соціологічне дослідження


2021 рік

Соціологічне дослідження , організоване Національною

бібліотекою України для дітей

«Нова українська книга у фондах спеціалізованих бібліотек для дітей».

 Список нових українських книжок

та їх наявність у фондах спеціалізованих бібліотек для дітей  ЦДБ та  бібліотек- філій для дітей  КУ «Тернопільська міська ЦБС»

Увага !!! Увага!!! Увага!!! 

Проводиться соціологічне дослідження
«Бібліотека в житті громади: створюємо майбутнє»
Мета дослідження — дослідити інформацію про роль бібліотек в житті об’єднаних територіальних громад Тернопільщини, проаналізувати якість послуг, окреслити шляхи розвитку бібліотек з метою подальшого вдосконалення інформаційного обслуговування користувачів. Дослідження проводиться методом анкетування через Google form. Анкету розроблено для опитування користувачів бібліотеки. 
Посилання на анкету:


з/п

Автор

Назва книги

Наявність книг у бібліотеках

Усього прим.

ОБД

районних

міських

сільських

1

Андрусяк І.

Сірка на порох

 

 

5

 

 

2

Арєнєв В.

Проклятий меч

 

 

 

 

 

3

Бачинський А.

Трикутник Зевса

 

 

 

 

 

4

Бова І.

Хаппі та її суперсила

 

 

 

 

 

5

Величко І.

Шахова абетка

 

 

1

 

 

6

Винничук Ю.

Цукровий півник

 

 

1

 

 

7

Вірченко О.

Чарівний Гачок

 

 

1

 

 

8

Воронина Л.

Прибулець з Країни
Нямликів

 

 

1

 

 

9

Воронина Л.

Таємниця пурпурової
планети

 

 

2

 

 

10

Воронков К.

Комахи та павуки.
Дитяча ілюстрована
енциклопедія

 

 

1

 

 

11

Воронкова Я.

Смартфони

 

 

1

 

 

12

Гаврош О.

Героїчні канікули

 

 

1

 

 

13

Гапченко А.

Тварини-винахідники і
будівельники

 

 

 

 

 

14

Георгієв А.

Гра королів – королева
ігор

 

 

 

 

 

15

Горицвіт Т.

Червона панда на ім’я
Феєрверк

 

 

1

 

 

16

Гридін С.

Дорослі зненацька

 

 

5

 

 

17

Гридін С.

Чужий

 

 

1

 

 

18

Гуменюк Н

Роденія

 

 

 

 

 

19

Гутніченко А.

Незвичайні професії

 

 

 

 

 

20

Дерманський С.

Чудове Чудовисько

 

 

8

 

 

21

Дерманський С.

Чудове Чудовисько в
країні Жаховиськ

 

 

3

 

 

22

Дяченко М.

Олена і Аспирін

 

 

2

 

 

23

Загоровська Л.

На їхніх маленьких
плечах

 

 

1

 

 

24

Заржицька Е.

Легенди про козаків

 

 

7

 

 

25

Калинець І.

Данка і Крак

 

 

3

 

 

26

Кирпа Г.

Дивний лис і дивний
ліс

 

 

1

 

 

27

Кідрук М.

Твердиня

 

 

 

 

 

28

Князевич М.

Шустрик

 

 

2

 

 

29

Кокотюха А.

Жабеня,ставок і море

 

 

1

 

 

30

Кокотюха А.

Таємниця підводного
човна

 

 

8

 

 

31

Корній Дара

Чарівні істоти
українського міфу.
Духи природи

 

 

 

 

 

32

Корній Дара

Чарівні істоти
українського міфу.
Духи шкідники

 

 

 

 

 

33

Корній Дара

Чарівні істоти
українського Міфу.
Домашні духи

 

 

 

 

 

34

Кротюк О.

Песик Чапа

 

 

 

 

 

35

Лапікура В.

Історія одного
домовичка

 

 

1

 

 

36

Лущевська О.

Скелет без шафи

 

 

1

 

 

37

Лущевська О.

Залізний вовк

 

 

1

 

 

38

Манів Г.

Як усе почалося?
Кн. 1

 

 

2

 

 

39

Манів Г.

Киці-мандрівниці.
Друг по листуванню
кн. 2

 

 

1

 

 

40

Манів Г.

Киці-мандрівниці.
Страшно цікава казка.
Кн 3

 

 

1

 

 

41

Маслова Т.

Хочу стати
айтішником

 

 

1

 

 

42

Мензатюк З.

Чарівні слова

 

 

4

 

 

43

Мензатюк З.

Ангел Золоте Волосся

 

 

6

 

 

44

Нікуліна А.

Зграя

 

 

2

 

 

45

Нікуліна А.

Завірюха

 

 

1

 

 

46

Ніцой Л.

Дві бабуські в
незвичайній школі, або
Скарб у візку

 

 

1

 

 

47

Павленко М.

Русалонька із 7-В
проти Русалоньки з
Білокривського лісу

 

 

8

 

 

48

Панаріна І.

ПтахАбетка.
Українські пернаті

 

 

1

 

 

49

Прохасько Т.

Так, але…

 

 

 

 

 

50

 

Рідна колисанка

 

 

 

 

 

51

Русіна О.

Мія і місячне
затемнення

 

 

3

 

 

52

Рутківський В.

Сині води

 

 

1

 

 

53

Третяк А.

Про трьох відважних
лицарів

 

 

1

 

 

54

Трофимова К.

Українська абетка із
завданнями.

 

 

 

 

 

55

 

Українська колискова

 

 

 

 

 

56

Ушкалов Л.

Сковорода від А до Я

 

 

1

 

 

57

Фалькович Г.

Пароплави і кити

 

 

 

 

 

58

Чаклун О.

Мікробот і робот

 

 

4

 

 

59

Чемерис В.

Вітька + Галя, або
Повість про перше
кохання

 

 

4

 

 

60

Чуба У.

Мед і Паштет –
фантастичні вітрогони

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Центральна  дитяча бібліотека прийняла участь у дослідженні, організованому Національною бібліотекою України для дітей

«Трансформація надання бібліотечних послуг бібліотеками України для дітей в умовах сучасних викликів»

  


з/п

Назва показника

     Кількісні показники на
01.01

1

Кількість зареєстрованих
користувачів згідно з ЄРК, тис.
осіб з одним знаком після коми
усього

2020 р.

2021 р

2,3

2,3

із них згідно з ЄРК за віком
до 18 років

2,1

2,1

2

Кількість відвідувань масових
заходів

4131

567

у тому числі з популяризації
нової української книги

2005

326

3

Усього фонд

48253

45492

у тому числі книг

45354

44289

4

Усього надійшло у фонд

887

660

у тому числі книг

734

543

5

Джерела надходження книг
(кількість прим.):

 

 

за кошти місцевого бюджету
(районного, міського, ОТГ та ін.);

242

167

за державною програмою
поповнення фондів публічних
бібліотек (УІК);

194

106

за обласною програмою
поповнення фондів;

 

 

за кошти, отримані від грантів;

 

 

з інших джерел

298

270

 

 Центральна дитяча бібліотека прийняла участь у анкетуванні  «Нова українська книга у фондах спеціалізованих бібліотек для дітей», організованому Національною бібліотекою України для дітей, у рамках соціологічного дослідження «Трансформація надання бібліотечних послуг бібліотеками України для дітей в умовах сучасних викликів»

Анкета фахівця

1. Вкажіть повну назву бібліотеки (згідно зі статутом або положенням) *

Центральна дитяча бібліотека

2. Чи можна вважати вашу бібліотеку комфортним місцем з отримання культурних послуг? *

Так

3. Як змінилася якість надання культурних послуг у вашій бібліотеці за останні два роки (2020-2021рр.)? *

Покращилася

4. Чи є доступ до культурних послуг для дітей з інвалідністю? (наявність пандусу тощо, розпишіть) *

Так. Наявний пандус.

Діти з інвалідністю приймали участь в записі аудіо казок письменників краю

5. Які культурні послуги окрім традиційного бібліотечного обслуговування надає Ваша бібліотека? (напишіть не менше 5 позицій) *

Ваша відповідь

1.     школа  юного блогера

2.     майстерка у бібліотеці

3.     колажна  анімація

4.     школа фінансової грамотності для мол. школярів

5.     запис аудіо казок письменників краю

6.     весела англійська для дошкільнят

7.     уроки медіа грамотності ;

 6. Які послуги, на Вашу думку, мали б увійти до складу обов'язкового базового набору культурних послуг у вашій бібліотеці? (напишіть не менше 5 позицій) *

Ваша відповідь

1. літній табір у бібліотеці;

2. .школа  юного блогера;

3. школа фінансової грамотності для мол. школярів

4. запис аудіо казок;

5. Весела англійська для дошкільнят;

6. Уроки медіа та інформаційної грамотності для школярів;

7.1. Які нові ОНЛАЙН-форми роботи з користувачами з’явилися в бібліотеці у 2020-2021 рр.? (напишіть не менше 5 позицій) *

1.Бібліотечні постери;

2.Флеш –ігри;

3.Поетичні стріми;

4.Челенджі;

5.Бібліотечні діалоги  на відстані;

6.Радіоподкасти «Чс бібліотечної книги на радіо: Бібліо FM»;

7.Відеоролики;

8.Відеофлешмоби;

9.конференції  на платформі ZOOM;

10.Міжобласна  акція «Березень. Читають усі»;

11. Тиждень медіа та інформаційної грамотності


7.2. Які нові ОФЛАЙН-форми роботи з користувачами з’явилися в бібліотеці у 2020-2021 рр.? (напишіть не менше 5 позицій) *

 1.Участь у Всеукраїнському інклюзивному мистецькому проєкті "Почути"

2.Бібліошоу-Хобі-драйв "Книжкова капелюшкова історія";

3.Тиха акція "Ангели пам"яті;

4.Вулична акція «Бук – симпатія 2020»;

5.Книжковий сквер «Фешн  читання для підлітків»;

6.Книжковий марафон  «Видавництва України -  дітям»;

7.Мультимедійно-книжкова подорож #Живі письменники

8.Вечірка хенд-мейд :Піжамна вечірка»

8. Які нові електронні ресурси створені у бібліотеці за 2020-2021 р.? (написати до 10 позицій) *

1.відеопрезентації;

2. буктрейлери;

3.флеш-ігри;

4. онлайн-вікторини;

5.відеоролики;

6. бібліотечні постери;

7.аудіоказки

9. Які онлайн-сервіси, платформи та програми було використано для створення нових інтернет-ресурсів? (написати до 10 позицій : назва ресурсу з посиланнями – назва онлайн-сервісу) *

 1.     Створення ребусів : http://www.rebus1.com/ua/

2.     Створення інфографіки: https://www.thinglink.com/

3.     Створення навчальних ігор і вікторин :https //learningapps.org/; https://www.fyrebox.com/play/viktorina-za-knigoyu-erns

4.     Створення флеш-ігор https://www.playbuzz.com/

5.     Створення анімації, коміксів:https://crello.com/uk/create/animation-maker/

  1. Редагування відео, створення презентацій та постерів:https://www.canva.com/uk_ua/
  2. Онлайн - платформа ZOOM : https://zoom.us/signin
  3. Онлайн-платформа «Дія. Цифрова освіта»:https://osvita.diia.gov.ua/
  4. Навчальна онлайн-платформа : https//vumonline.ua/
  5. Програма для роботи з аудіо файлами: https://www.presonus.com/products/studio-one/ програма для аудіо звуку
  6. Програма для створення презентацій Microsoft PowerPoint: https://office.live.com/start/powerpoint.aspx?omkt=uk-UA

  10. З якими проблемами у використанні нових онлайн-сервісів, платформ та програм зіткнулися працівники бібліотеки під час створення нових інтернет-ресурсів?

 технічне забезпечення

програмне забезпечення

наявність IT-фахівців

фінансове забезпечення

самоосвіта

відкритий доступ до онлайн-ресурсів

Інше:


11. Які ще онлайн-ресурси потрібні бібліотеці в умовах запровадження локдауну із запобігання розповсюдженню COVID–19 та дистанційного надання послуг користувачам

 ресурси якої тематики/спрямування    PROMETHEUS, EdERA, Онлайн навчання-дистанційна освіта,

якого онлайн-інструментарію для створення ресурсів недостатньо (відео, аудіо, інтерактивні, презентації тощо)

відкритий безкоштовний доступ до нового функціоналу створення інтернет-ресурсів

Інше:

 12. На які процеси роботи, на Вашу думку, необхідно впровадити нормування? *

 Створення  онлайн-вікторин, відеороликів, відеопрпрезентацій, постерів, відефлешмобів, акцій,  тощо,тобто заходи у форматі онлайн.

 13. Вкажіть статус Вашої бібліотеки *

Міська

 14. Вкажіть Ваш стаж роботи *

понад 20 років

15. Вкажіть Вашу посаду - заступниця директорки по роботі з дітьми

 КУ «Тернопільська міська ЦБС».

Немає коментарів:

Дописати коментар