четвер, 7 жовтня 2021 р.

Гра - мандрівка за книгою І. Блажкевич " Українець я маленький" до 135 - річчя письменниці ... .

 Іванна Блажкевич – серце дітямжиття Україні.

9 жовтня виповнюється 135 - років від дня народження Іванни Блажкевич - славетної краянки, дитячої письменниці, визначної культурно - громадської діячки, педагога. Вона безмірно любила дітей, бо завжди вбачала у них майбутнє України. Письменниця залишила для наших українських дітей свої численні драматичні твори, поетичні та прозові твори, які виховують у них любов до своєї рідної Батьківщини - України, яка нині є вільною незалежною державою. Бібліотекарі підготували для читайликів 3-Г ЗОШ № 16 ім. В. Левицького гру - мандрівку за книгою іванни Блажкевич "Українець я маленький". Школярі не лише активно прийняли участь у голосних читаннях, а й відтворили у малюнках свої відчуття про прочитане.
Діти також ознайомилися з добіркою книг іванни Блажкевич, які є у фонді нашої бібліотеки. Вдячна пам"ять народу - це ознака щирості таланту Іванни Блажкевич.



Хто я є ?

Українець я малий,
Українець тато мій,
Україна моя ненька.
Люблю свою Україну,
Люблю її до згину!


Померла І. Блажкевич 2 березня 1976 р. в рідному селі Денисові.
У Тернополі 1993 року в Тернополі встановлено було літературно - мистецьку премію ім. Іванни Блежкевич за кращі твори для дітей. В с. Денисів, Козівського району з 20 вересня 1967 року існує краєзнавчий музей ініціатором створення якого була сама письменниця, яка подарувала музею велику кількість народних вишивок, предметів побуту, картин та колекцію старовинних монет. 1986 році встановлено меморіальну дошку. З 1997 року музею надано статус народного, згодом в саду поставлено пам'ятник – погруддя поетеси. 
Її поезія мудра, добра і повчальна.

Немає коментарів:

Дописати коментар