понеділок, 18 травня 2020 р.

Книжка одна - історій безліч ...


  Книжки без слів — це чудовий варіант для дітей різного віку , які розмовляють іншою мовою, вивчають мову,вивчають кольори мають особливості розвитку або обмежені можливості читання.  аби привабити до читання (чи швидше етапу, який передує читанню), треба, щоби книжка виявилася справді привабливою, смішною, веселою і щоби нею було цікаво гратисяМалюки та дошкільнята дізнаються, як працює книга: спереду назад, зліва направо, зверху вниз. Вони тренуються слухати, розуміти та інтерпретувати візуальні образи. Стежачи за історією, діти вчаться розуміти структуру розповіді: причини, наслідки, конфлікти, розвиток персонажа і сюжет разом з початком, серединою і кінцем.  Перші книжки, що передбачають майбутню появу книжок-картинок, з'являються в середині XIX століття. Серед найвідоміших книжок-кратинок — «Де живуть диковиська» Моріса Сендака, «Дуже голодна гусениця» Еріка Карла та інші.  Наприкінці ХХ — на початку ХХІ століття книжка-картинка переживає справжній розквіт у багатьох країнах світу.
       
«Дуже голодна гусениця»:Сюжет книжки надзвичайно простий. Усе починається з того, що спочатку з яєчка, яке пригріло сонечко, народжується Гусениця. Вона все їсть, їсть і їсть – поки не перетворюється на чарівного метелика. «Повзаючи» сторінками цупкого картону, гусениця залишає сліди від свого бенкету у вигляді дірочок. Рухаючись у напрямку дірочок, діти вивчають дні тижня та цифри: у понеділок гусениця зробила – одну дірочку, у вівторок – дві, і так до 10.






«Червона книжка» (The Red Book, 2004) Барбари Леман (Barbara Lehman) розповідає фантастичну історію про дівчинку та червону книжку, яку вона знаходить у кучугурі снігу. У школі дівчинка вирішує прочитати книжку, але, розгорнувши її, бачить хлопчика на березі моря, який знаходить таку ж книжку у піску. На сторінках його книжки — вона сидить у школі та читає червону книжку. Під кінець цієї рекурсивної візуальної історії читачеві пощастить не тільки побачити знайомство її персонажів, але й самому стати її героєм.


Це книжки з ігровими елементами, якими цікаво гратися та які хочеться крутити. Тож це більше іграшки-книжки, ніж книжки-іграшки, ігровий елемент яких має сприяти подальшій цікавості до літератури.

У цих картонках можна крутити фрагменти сторінок, відкривати та закривати їх, спостерігаючи, наприклад, появу мишенят у дірочках сиру або рух машинок, їхніх ковшів та інших деталей. Книжки допомагають ознайомитись із тваринами лісу, ферми, транспортом і цифрами. 

Читати, гризти, роздивлятися: приховані переваги підводні камені книжок - картонок: https://bokmal.com.ua/books/ohliad-knyzhky-kartonky-ua-part-one/

Немає коментарів:

Дописати коментар